Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tigger
#98077
Ik wil Beau binnenkort een visje [sardien, makreel] geven maar nu vraag me af hoe. Want Beau eet geen botten, dus kan hij dan wel graatjes en vissekoppen eten? Of zal ik die eruit halen?
Gr,
Vivian
Door Ollie
#98091
Ik heb de bullen laatst ook een sardientje gegeven met kop en graat, dat ging hartstikke goed. Markreel heb ik nog niet geprobeerd, ik weet ook niet zeker of je die in z'n geheel kan geven.
Door Lizzy
#98128
Ik zou beginnen met sardientjes. Die graatjes zijn ZO zacht dat je deze ook kunt geven. Als dat goed gaat, dan denk ik dat je ook makreel kunt proberen.
Door Elvira
#98142
Zingaro heeft vorige week ansjovis gekregen, helemaal inclusief kop. Hij vond het heerlijk.

Elvira
Door tigger
#98687
Maar wat doe ik dan met de vissekoppen en de staart? ???
Heb Beau net 2 verse sardientjes gegeven [wel schoongemaakt ::)] En hij vond het REUZE LEKKER :P :P :P :-* :-* ;D. Ik heb het visje wel vastgehouden, want Beau kauwt nooit, dus nu wel. Plus ik wilde niet dat hij de kop op at, das niet helemaal gelukt >:(. Bij de laatste trok ie zo hard dat ie de kop ook meetrok...en op at ::)
Is dit erg? En kan ik de volgende keer de sardien met ingewanden + kop + staart geven?? Ik vind het wel een beetje eng [miep miep ;)]
Gr,
vivian
Gebruikersavatar
Door chooky
#98696
Volgende keer gewoon alles erop en eraan, kan best!. Als je een wat grotere vis geeft (ik geef meestal makreel, panharing of wijting) dan inderdaad even vasthouden zodat ie wel moet knagen (kraakt wel erg hoor ;D;D;D), totdat ie het doorheeft.
Fijn dat ie het zo lekker vindt. Ik moet chooky altijd overhalen om vis te eten (behalve als er een andere hond bij is ;D, goed argument voor een tweede hondje :D)
groetjes Eva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door