Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Brecht
lees dit nu pas  :-[ :-[ :-[ maar wil je heel veel sterkte wensen voor morgen en ik duim voor een goede uitslag!!!
Door Nitus
Ik hoop dat je Da morgen alleen maar goede berichten voor je heeft. Sterkte en succes :-*.
Door me and my boys
vindt het een beetje moeilijk nu er van die vervelende berichten hier staan
Maar ik ben toch wel blij dat bij weirdo echt alles goed is!!!!
Hij heeft een paar prachtige heupen en een toppie rug!!
Hd-vrij!!!
Zijn organen zijn ook gelijk even gechekt, kreeg als antwoord dat ik een jonge adonis had!
Wel gaan we natuurlijk verder kijken want die stijfheid moet ergens vandaan komen. Eerst wilde ze een uitgebreid bloedonderzoek doen, toen pijnmedicatie geven en we kwamen samen eruit dat ik hem gewoon een poosje glucosemide geef in combinatie met iets van spiersupport. Dit zeker een maand aankijk, en dan een keertje langskomt bij deze DA de dag nadat ie een flinke uitlaatbeurt heeft gekregen om te kijken hoe z'n spieren dan zijn, stijf oid.
Maar ik ben reuze opgelucht!!!!!!!
Weirdo ligt nog steeds voor del, hij vertikte het om te gaan slapen, moest 3x bijgespoten worden eer hij laveloos was :-\ :-\, de stinkerd ;D ;D
ellen
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 30 mei 2008, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tessa
Dat zijn de betere berichten!! Gefeliciteerd, fijn om te wten dat het in ieder geval niet iets ernstigs is :D
Door Nitus
Ah, gelukkig! Dat zal een opluchting voor jullie zijn! Is een fysiotherapeut of osteopaat anders geen goed idee voor Weirdo?
Door Kuszco
Nou ,ik ben wel blij dat er nu een goed bericht komt. Hartstikke fijn.
Dikke knuffel voo Weirdo.
Groetjes Liliane.
Door 202Spots
vanaalst schreef: en we kwamen samen eruit dat ik hem gewoon een poosje glucosemide geef in combinatie met iets van spiersupport.
Fijn dat het allemaal mee is gevallen!! 8)
Maar zoals ik al eerder zei, glucosemine duurd minstens 6 weken (meestal 3 maanden) voordat je resultaat ziet. :-\
Ik zou beslist de Corta RX proberen,dat heeft OOK de glucosamine/condroiten (the isolates) en werkt veel vlugger dan de gewone tabletten.
Success
Door belgje
o wat goed nieuws ;)
heb nog een tipje voor de spiertjes,
hydrotherapie is daarvoor zeer goed(ons Caro moet dit doen vanwege haar HD E)
nu een oefening:
leg een ladder op het gras en leg er wat stenen ofzo onder zodat de ladder wat van de grond is, niet te hoog ook natuurlijk, cm of 10
hou de hond aan de leiband en laat hem rustig in de ladder lopen.
zo leert hij zijn pootjes op de juiste manier te gebruiken, vooral de achterpootjes ;)
Door me and my boys
202 Spots schreef: Fijn dat het allemaal mee is gevallen!! 8)
Maar zoals ik al eerder zei, glucosemine duurd minstens 6 weken (meestal 3 maanden) voordat je resultaat ziet. :-\
Ik zou beslist de Corta RX proberen,dat heeft OOK de glucosamine/condroiten (the isolates) en werkt veel vlugger dan de gewone tabletten.
Success
ga ik ook bestellen, dank je!!
ellen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door