Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bianca75
Wij hebben in overleg met de assistente de afspraak met Dr. Aharon afgezegd. Rico had ontzettende last van de warmte (en dan heb ik het niet over een beetje hijgen, maar hij kan de warmte heel slecht kwijt)en we vonden het allen onverantwoord om hem in de auto te vervoeren. Het gaat wel een heel stuk beter, 't is in ieder geval geen verlamming. En hij heeft net zelfs een heel klein stukje kunnen wandelen. We houden dr. Aharon wel op de hoogte.
Door Lil
Bianca75 schreef: Wij hebben in overleg met de assistente de afspraak met Dr. Aharon afgezegd. Rico had ontzettende last van de warmte (en dan heb ik het niet over een beetje hijgen, maar hij kan de warmte heel slecht kwijt)en we vonden het allen onverantwoord om hem in de auto te vervoeren. Het gaat wel een heel stuk beter, 't is in ieder geval geen verlamming. En hij heeft net zelfs een heel klein stukje kunnen wandelen. We houden dr. Aharon wel op de hoogte.
Wat vervelend dat jullie niet konden gaan, arme schat dat hij het zo warm had.
Ik zou zeker de wervels laten rechtzetten, ik weet hoeveel dat kan uitmaken.
Veel sterkte met Rico  :-*
Door Bianca75
Even een update over Rico. Het gaat echt ontzettend goed met hem. Nadat we een andere DA hebben geraadpleegd, ging hij gelijk van de Prednison af en over op Carprodyl. En dat heeft alle neveneffecten opgeheven (veel plassen, drinken en een enorme vraatzucht). Afgelopen vrijdag met de nieuwe DA besloten dat hij voorlopig nog wel zijn medicijn krijgt en dat ik vandaag zou beslissen of wij wel of geen fysiotherapie zouden gaan doen (doordat hij zover vooruit is gegaan is het niet nodig om dr. Aharon te gaan).  Sommige honden kunnen er helemaal niets aan overhouden en daar lijkt het bij Rico op neer te komen.
Vanochtend ging ik heerlijk met hondenrugzak en Rico + Bowy naar het bos. En hij heeft heel goed gelopen, tussendoor wel weer in de rugtas, maar hij was zo onrustig dat hij zelf wilde lopen (en dat voor een teckel die absoluut niet van wandelen houdt)en dat heb ik toegelaten. Heel rustig aan natuurlijk en hij is nu helemaal munt.
Ons oude ventje is een echte kanjer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door