Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dineke-cavalier
#968051
hallo,

misschien een beetje na-ief :duh: :wall: van mij maar ik was net in de dieren winkel en zag daar in het vriesvak een zak met stukjes lamshart.
de verkoopster wist mij te vertellen dat ik het eerst even moet koken voor ik het aan de honden geef.
maar zijn er nog meer dingen mee te doen ? ik wil het een keer i.p.v diepvriesvlees geven kan dat ?
alsvast bedankt voor jullie tips.

groetjes dineke en de boyzz
Gebruikersavatar
Door kira
#968054
Ik zou het lekker rauw geven, lees hier op het forum dat rauw boven gekookt gaat.
Door nelb
#968083
Ach Dineke laat ze kletsen, ze weten er niks van.
Lekker rauw geven.
Nel
Door Fynn
#968084
Lekker rauw geven is veel beter.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door Nynke
#968090
Hoi Dineke, ik voer de lamsart uit de dierenwinkel ook, maar natuurlijk wel rauw  :D ;)
Door Lucienne
#968553
Boris verdraagt het niet goed en krijgt er diaree van. Ik kan het alleen een klein beetje als aanvulling geven.
Waarschijnlijk is het vrij vet
Laatst gewijzigd door Lucienne op zo 18 mei 2008, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#968659
een hele maaltijd hart (of ander orgaan) geven is idd niet aan te raden. daar gaan ze snel van aan de dunne. in de meeste kvv's zit ook ruim voldoende orgaan, dus af en toe wat voor de gezelligheid erbij.
als je (meer van de helft) barf voert, kan je wat meer geven.

en natuurlijk alles rauw geven. je kookt je diepvriesvlees (kvv) toch ook niet zeker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door