Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nessie
#95705
Hallo,
Ik wil iedereen even bedanken voor het reageren. :)
Ik heb nu een islamitische slager gevonden in delft., daar woon ik. Het zal wel niet het goedkoopste zijn, verder ben ik de aanbiedingen gewoon afgegaan.

Ik was voor de magere riblappen 3.28 euro voor een kilo kwijt.
Voor 4 kilo kippenpoot 5 euro
3.95 euro voor een kilo rundergehakt.
Helaas zijn deze aankopen tijdelijk in prijs verlaagt.

Bij de islamitische slager: 3.75 euro voor 1,5 kilo kip ( de hele kip zonder nek) helaas
Het was 6,50 euro voor lamsrib per kilo
Voor een kippennek kunnen ze niet zorgen.

Verder vond ik de islamitische slager in delft niet echt de moeite waard omdat de rest van het lamsvlees overeen kwam bij wat je bij de c 1000 betaalt.
Overigens stond daar een vrouw te overleggen over de prijs, kan dat? ( ik heb er geen ervaring mee)

Ik ben inderdaad nog niet helemaal aan het barfen, ik probeer te beginnen. Ik heb nog geen blender en ik moet mijn weg nog een beetje vinden. Bij de makro was er een blender in de aanbieding maar de bovenkant was van plastic. Dat was jammer. Ik heb ook nog geen boek over het barfen. Hebben jullie allemaal wel een boek?

Groetjes
Door Lupa
#95711
probeer bij de islamitische slager af te dingen.
Ik kan 10 kilo kippenbouten(giga groot) voor tien euro, dat heb ik ook zo geregeld want als je ze los koopt kost het 1.50 per bout.
kippennekken ook het zel;fde.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#95747
nessie schreef: Ik ben inderdaad nog niet helemaal aan het barfen, ik probeer te beginnen. Ik heb nog geen blender en ik moet mijn weg nog een beetje vinden. Bij de makro was er een blender in de aanbieding maar de bovenkant was van plastic. Dat was jammer. Ik heb ook nog geen boek over het barfen. Hebben jullie allemaal wel een boek?
Ja, ik heb wel een aantal boeken over barfen. Het is wel goed om je eerst goed in te lezen. Maar als je hier in de bibliotheek kijkt, kom je ook al veel informatie tegen. Met name 'honden en het eten van botten', is belangrijk.
Bij http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=2303 vind je ook een lijstje van boeken over barf.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door