Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nessie
#95520
Hallo,

Ik ben netmet mijn pup van 10 maanden, twee weken geleden begonnen met barfen. Ze is nu al aardig gewend aan de kippenpoot. Nu las ik dat je verschillende vleessoorten moet geven voor de afwisseling. Nu zijn er magere riblappen in de aanbieding. Kan ik die gewoon geven aan haar?
???

Ik heb ook gelezen dat je het beste in rotterdam vlees kan halen omdat je daar minder betaalt. Weet iemand dan ook het adres?
Groetjes
Gebruikersavatar
Door Nitus
#95532
Je kunt je hond magere runderlappen geven, maar dat is dus niet compleet.
Ik vermoed dat je met vlees in Rotterdam Bibi bedoeld? Kijk hier dan maar even: http://www.bibidiervoeding.nl/ en dan moet je het verkooppunt in Hoogvliet hebben volgens mij.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#95535
Hoi Nessie,

Allereerst welkom op Barfplaats!
Wat voor pup heb je en hoe ziet het menu van je hond er, naast de kippenpoten, verder uit? Want alleen kippenpoten is inderdaad nogal eenzijdig en bovendien kan het bot voor een hond die net begint met barfen, wat aan de zware kant zijn.
Riblappen kun je rustig geven, maar ook al zijn ze in de aanbieding, dan denk ik nog dat er goedkopere alternatieven zijn.
Aan adressen in Rotterdam zullen anderen je vast wel kunnen helpen. Woon je in Rotterdam of omgeving?
Door Janet
#95546
Ja hoor, als onderdeel van de maaltijd zijn de riblappen prima. Vergeet niet voor jezelf een lekker stoofpotje te maken ;D.

Wat betreft de slager: ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd (rechtsboven van de pagina, persoonlijk bericht aanklikken).
Laatst gewijzigd door Janet op do 13 mei 2004, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#95567
aawelkom op bp.
moet toch even een klein opmerking maken :-[
barfen is het volledige zelf samen stellen van het voer van je hond, er komt dus geen pakkje aan te pas.
kant en klaar vers vlees is niet barfen, dat is gewoon versvlees.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#95575
Kippenpoten en riblappen zijn geen kant en klaar versvlees, dus ik denk dat Nessie is begonnen met zelf samenstellen.
Door Janet
#95577
Dat schreef ze ook in haar eerste bericht:
Ik ben netmet mijn pup van 10 maanden, twee weken geleden begonnen met barfen.
:)
Door Lupa
#95578
dan zal ik het verkeerd begrijpen, maar daarna wordt er over bibi gesproken ???
Door Janet
#95587
Huh? Waar dan? Ik zie alleen dit zinnetje:
Ik heb ook gelezen dat je het beste in rotterdam vlees kan halen omdat je daar minder betaalt.
Ik ging er eigenlijk van uit dat het over de islamiet ging ???.
Door Lupa
#95592
Ik vermoed dat je met vlees in Rotterdam Bibi bedoeld? Kijk hier dan maar even: http://www.bibidiervoeding.nl/ en dan moet je het verkooppunt in Hoogvliet hebben volgens mij. quote
Laatst gewijzigd door Lupa op do 13 mei 2004, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#95594
Janet schreef: Huh? Waar dan? Ik zie alleen dit zinnetje:
Ik ging er eigenlijk van uit dat het over de islamiet ging ???.
het is helemaal niet belangrijk ik vond het alleen even verwarrend.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door