Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bhajar
#95351
Hoi, Ik ben nieuw en wil mijn hond vers vlees geven, kan ik dit bij mijn slager halen, en zo ja welk vlees kan ik dan geven? ??? ???
Door Ollie
#95362
Hallo welkom op barfplaats!

Ik weet niet wat je nu voert, maar je kan het beste beginnen, met een compleet versvoer. Bijv Rodi, energique, carnibest, bibi, Duck etc. Als je een beetje ingelezen bent op barfplaats ( kijk eens bij menu's) dan zou je kunnen beginnen met maaltijden zelf klaar te maken.
Door Janet
#95371
Ik denk dat je je vergist in kvv (kompleet vers vlees). Dit kan je bij de dierenwinkel, in de supermarkt en bij verkooppunten halen.

Je hebt ook vers vlees als onderdeel van een barf-maaltijd. Dit verse vlees haal je idd bij de slager of slachter.

Lees idd de menu's en de artikelen in de bieb door. Als je dan nog vragen hebt, horen we het wel ;).
Door bhajar
#95372
Dank je, ik ben op dit moment van eerst puppievoer eukenuba, naar dierenartsvoer/brokken naar nu kenner/brokken naar vanaf vandaag fokker/brokken, dus ik weet nog nergens vanaf, maar ben van alles aan't verzamelen en verdiepen wat ik mijn hond kan geven.
Ik heb al wel wat diepvries-kant en klaar maaltijden ingeslagen en een beetje aan't kijken wat het beste is....Ik heb een 40 kilo, 1 jaar en 9 maanden jonge langstok witte herder en begint een beetje vervelende mankementen te krijgen zoals een stinkende vacht en regelmatige diaree.
Groetjes en ik ga snel aan de slag ;)
Door Janet
#95380
Brokken de deur uitgooien en alleen nog maar kvv ;D. Terwijl je dat voert, kun je jezelf inlezen in het maken van barf-maaltijden.

1 jaar en 9 maanden is nog veel te jong om nu al zulke klachten te vertonen.
Door Lupa
#95382
goed hier alles doorlezen en begin met kant en klaar vlees, kan je hond alvast wennen aan vlees en je kan de hele site even doorspitten.
in de bib. zitten ook hele interessante artikls en bij menus kun je ideeen op doen.
Door madonna
#95389
Hallo welkom

Zet je hondje maar lekker op kvv.
De rest komt later wel als je wat meer info hier hebt op gedaan. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door