Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Snotverdorie Cindy, ik lees het nu pas maar houdt het inderdaad nou nooit eens op?! Meis, ik vind het zo kl*te voor jullieYep naast de metacam krijgt ze 6 tabletjes traumeel (3*2) en een fikse dosis Corta RX. Ik hoop het ook dat ze enorm verbeterd want er staan zoveel leuke dingen op stapel en ik zou het zoooo sneu vinden als ik haar bij mijn ouders moet achterlaten.. Geef je Misty wel Traumeel of iets? Dat zou ik zelf wel doen want dat werkt in de regel juist bij dit soort dingen erg goed. Sterkte. Ik hoop dat ze het weekend verbeterd en dat het mee valt
. Ik ga duimen!
Cindy de Wolf schreef: Ja Misty is de jongste, net 20 maanden maar echt nog een puppy in haar gedrag. Als je zou zeggen dat ze 9 a 10 maanden is zou je het ook geloven. Het is een heel open, spontaan speels, leergierig ondernemend hondje.
Cindy de Wolf schreef: Yep naast de metacam krijgt ze 6 tabletjes traumeel (3*2) en een fikse dosis Corta RX. Ik hoop het ook dat ze enorm verbeterd want er staan zoveel leuke dingen op stapel en ik zou het zoooo sneu vinden als ik haar bij mijn ouders moet achterlaten.Kan me voorstellen dat je dat sneu vindt...tis ook nog zo'n jong ding....
Cindy de Wolf schreef: Net even contact gehad met de kliniek. We moeten het tot maandag aankijken omdat er een lichte verbetering inzit. Als het toch een verstuiking is dan moet het de komende 2 dagen flink beter worden als dat niet het geval is moeten we maandag heen.Zal duimen dat het elke dag beter gaat en dat er bij maandag heel veel verbetering te zien is!!