Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#941875
:bulb: Even een vraagje, waaronder valt runderstrot? Is dat bot met vlees, of bot, of????
Gebruikersavatar
Door Angelique
#941914
Als het echt het bovenste stuk is met vlees eromheen dan is het voor mij vleesbot, maar omdat kraakbeen minder calcium bevat dan gewoon bot reken ik het niet echt tot het bot wat aangenomen is voor de calciumvoorziening.

Is het meer de luchtpijp, dus kraakbeenringen met wat vel eromheen en wellicht een flubber long/vet eraan, dan reken ik het tot de extra's.
Door audier
#943146
Ik dacht dat ik ergens op bp gelezen had dat de meesten het tot spiervlees rekenen.....ik ga eens zoeken waar ik dat las
Door Eef+Stippels
#943147
audier schreef: Ik dacht dat ik ergens op bp gelezen had dat de meesten het tot spiervlees rekenen.....ik ga eens zoeken waar ik dat las
Klopt, het wordt vaak ook als spiervlees gerekend.
Ik reken het zelf tot vleesbot ivm het kraakbeen dat het bevat, alhoewel het dus niet echt bot is. Wat strot betreft neem ik het niet zo nauw daarmee.
Door roefus
#943264
Ik reken het half tot vleesbot en half tot spiervlees, dus een beetje compleet zeg maar.
Gebruikersavatar
Door pike
#943295
Ik reken het tot spiervlees en geef ook altijd vleesbot erbij, anders is het hier dunne poep de volgende dag!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door