Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#923371
Ik heb overleg met Tannetje gehad over het titeren op 21 maart bij mij in de trimsalon, en ze wil eerst alle honden bloed afnemen, en daarna de waardes meten. Dus de eerste honden moeten het langst wachten (zijn dus die van mij :)) Tannetje neemt tussen de 5 a 10 minuten voor 1 hond bloed afnemen.
Ik heb even een tijdschema gemaakt, hierbij rekening houdend met mensen die wat verder weg moeten komen. En voor Sylvia, ik heb jouw honden als laatste gepland, maar als je het anders wilt graag even zeggen. Oke?
Ik wil jullie vragen gepast geld mee te nemen. het was €31,50 per hond.

9.00 uur Monique 4 honden
9.20 uur Linda 1 hond
9.25 uur Anneke 1 hond
9.30 uur Bonnie 1 hond
9.35 uur Karin 2 honden
9.45 uur Yvonne 1 hond
9.50 uur Sylvia 2 honden

Mochten jullie het anders willen, laat het mij even weten
Tot de 21e
mijn adres is Bierstraat 36 te Deventer. Mocht er onverhoopt iets tussen komen, of dat jullie de weg niet kunnen vinden, dan kunnen jullie mij bereiken op: 0570-624239 (trimsalon) of mobiel: 06-20365035
Laatst gewijzigd door *Monique op wo 27 feb 2008, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#923547
Hitam schreef: Monique, volgens mij kun je beter een hond per 5 minuten doen. Anders moeten we tussendoor wachten, dat is zo vervelend.
kunnen tussen door ook koffie drinken en leuten......toch ;D
heb het aangepast ;)
Door K@rin
#930859
JA, Ik ben er ook vóór die  tijd en moet dan z.s.m. weer naar huis, omdat ik buitenlanders op bezoek krijg voor de honden  ;)
Hoe lang duurt het in totaal ongeveer ??
Door K@rin
#936188
Zo, wij zijn al weer ff thuis.
De titers van Noël en Shanay waren picobello in orde, dus ze hadden geen enting nodig !
Alleen Shanay de rabiës, want dat was bij haar ook al weer 3 jaar geleden, maar dat zal nu waarschijnlijk ook haar laatste geweest zijn ;)
Monique bedankt voor de gastvrijheid en Tannetje bedankt voor het komen naar Deventer !!
Gebruikersavatar
Door *Monique
#936299
ook hier alles in orde. Didge was voldoende. Bantu was de HCC aan de lage kant en zij heeft een coctail gehad. Kay en Vienna heb ik niet gedaan dit jaar.
Heb Kay, Didge en Bantu wel tegen weil laten inenten.

Enne karin........wil dit wel vaker organiseren hoor. Als ik dan van iedereen van die lekkertjes krijg ;). Bedankt!!

Tannetje ook bedankt!

O en Silvia, sorry dat ik niet meer aan je thee heb gedacht. Was de keuken aan het opruimen en kwam nog een lege thee pot tegen.................. :-\
Door Sylvi@
#936439
Ook namens mij bedankt :-*

En die thee, geeft niet hoor, was het ook vergeten en dacht later in de auto 'oh ik heb toch niet mijn kop thee laten staan' :-[
Sven was blij met de geknipte nagels ;D

Savanne haar titer voor hondenziekte was niet oke, maar heb ik niet laten enten (ivm allergie), Shannado was prima in orde.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door