Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door rocco
#897530
hallo ik ben nieuw hier dus waarschijnlijk is het al een keer behandeld kon het alleen zo snel niet terug vinden!

rocco is nu 13 weken hij heeft zijn 6 weken enting gehad en zijn 12 weken enting ik kreeg hem namelijk pas toen ie 11 weken was nu is mijn vraag of hij nu wel of niet die 9 weken enting moet hebben hij heeft nu gehad...
6 weken: 1 hondenziekte en 3 parvo levend.
12 weken: 3 parvo levend,4 hondenziekte v.a 12 weken,5 leverziekte,6 leptospirose(weil) en 7 kennelhoest.

is het nodig dat ie de 9 wekenenting nog krijgt?
alvast bedankt namens rocco en mij.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#916333
rocco schreef: hallo ik ben nieuw hier dus waarschijnlijk is het al een keer behandeld kon het alleen zo snel niet terug vinden!

rocco is nu 13 weken hij heeft zijn 6 weken enting gehad en zijn 12 weken enting ik kreeg hem namelijk pas toen ie 11 weken was nu is mijn vraag of hij nu wel of niet die 9 weken enting moet hebben hij heeft nu gehad...
6 weken: 1 hondenziekte en 3 parvo levend.
12 weken: 3 parvo levend,4 hondenziekte v.a 12 weken,5 leverziekte,6 leptospirose(weil) en 7 kennelhoest.

is het nodig dat ie de 9 wekenenting nog krijgt?
alvast bedankt namens rocco en mij.
Nee hoor, wat Nitus al zegt, nog even de Weil herhaling halen en dan is het prima in orde zo.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door