Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senna-husky
#912531
het is toch niet zo makkelijk allemaal hoor :-[ krijg er niets meer is  >:( kippevleugels gaat nog maar pens lever groente vis pfffffff in het begin ging het zo goed  :) maar nu wil ze alleen maar kvv of kip  >:( >:( >:(
Door Lizzy
#912809
Ja, dat gebeurd wel vaker. En nu is het een kwestie van je niet af laten leiden. Als ze perfect gezond is, dan moet ze gaan eten. En wat dan helpt is haar een halve dag of een hele dag te laten vasten. En geef het eten, niet eten? Direct weghalen.
Door Lizzy
#912993
senna-husky schreef: is ook geen probleem maar eerst at ze het wel allemaal  :-\ en nu vertikt ze het . nou ik ga maar weer 15 kg worst halen dan
Waarom zou je dat nou doen? Ze is gewoon verwend en mogelijk verzadigt.... Waarom niet gewoon laten vasten? En haar laten merken dat niet eten bij jou in huis ook echt betekent niet eten. Dus take it or leave it. Je bent daar zo doorheen hoor. Tenzij je opgeeft natuurlijk....
Door senna-husky
#913043
oke ga ik proberen :( en idd ze is verwend :-\ maar dat is dus mijn schuld mijn vrouw weet er wel raad mee  :) maar ik ben bang dat ze te weinig krijgt
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door