Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#901998
Hallo allemaal, ik heb van het weekend voor het eerst eendennek van Herby gehad en ik vind het zo stinken, echt een vieze lucht. De eendenvleugels stinken helemaal niet. Ligt dat aan mij of hoort dat zo ??
Door Nynke
#902018
Ik neem aan dat ze wel goed zijn, ze waren nog bevroren toen ik ze kreeg en zijn thuis ook weer in de vriezer gegaan. Ik vind het echt een vieze lucht, niet vergelijkbaar met de vleugels :-X
Door Nynke
#902023
Nou, dan is mijn neus zeker te goed :D  Ja, ze eten het wel op, Jeppe en Gunnar met veel plezier en Pezzo met veel aandrang ::) ::)
Door MollyBella
#902050
ik moet zeggen dat ik beide (kippen en eenden) erg vind stinken en ik word ook altijd beticht van een te goed werkende neus!!

Zowiezo vind ik bloed al heeeeel erg stinken
Door Chubby
#902129
Ik merkte bij het ompakken ook dat de ene kg de andere niet is  ;)

Sommige producten ruiken wat zuurder, die zijn gewoon wat "rijper" denk ik, zolang de katten het lekker vinden vertrouw ik het gewoon..
Door Borke
#902185
Hoe bloederiger, vochtiger het vlees is ingepakt, hoe meer het stinkt is mijn ervaring.
Zit het daar misschien in?
Door Nynke
#902189
Ik weet niet waarin het zit Astrid, het is ook pas de eerste keer dat ik het heb gekocht.
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen ::) ::), delen van een mannelijk lichaam die normaal tussen de benen hangen :D :D :D
Door Borke
#902191
Nynke F schreef: Ik weet niet waarin het zit Astrid, het is ook pas de eerste keer dat ik het heb gekocht.
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen ::) ::), delen van een mannelijk lichaam die normaal tussen de benen hangen :D :D :D
:o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door