Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#900167
Volgens mij hebben we genoeg honden die getitered willen worden in Deventer. Tannetje wil in maart naar mijn trimsalon komen. De kosten, de dag, enz. is nog niet bekend. Maar horen jullie z.s.m.
Wie wil zich opgeven, en met hoeveel honden?

Monique: 4 honden
Door Sylvi@
#900178
Ligt aan de dag dus, als ik kan, kom ik misschien met 2 honden, die ene moet ik nog over nadenken (ivm stress voor haar en ze is geen lieverdje naar andere honden).
Door K&D
#900259
Of ik meedoe  - met 1 hond - ligt aan de uitslag van 'Titeren in Twente'.....en aan de dag natuurlijk  ;)
Door Mevroi Kruim
#900333
[email protected] schreef: Misschien een rare vraag, maar wat is titeren??
Een manier om te kijken of er antistoffen in het bloed aanwezig zijn tegen bepaalde ziektes. In dit geval dus hondenziekte, hepatitis en parvo als ik het goed onthouden heb. Als die antistoffen er zijn heeft het geen zin om te enten want de hond is immuun.
Door [email protected]
#900345
K@rin schreef: \\

gooi maar eens in de zoekfunctie :P
Het leuke ervan is , je komt weer op barfplaats terug!
Maar nu weet ik wat het is, alweer iets bijgeleerd vandaag!
Gebruikersavatar
Door *Monique
#900347
sylvi@ schreef: Ligt aan de dag dus, als ik kan, kom ik misschien met 2 honden, die ene moet ik nog over nadenken (ivm stress voor haar en ze is geen lieverdje naar andere honden).
Mijn trimsalon is vrij groot, en heb ook nog benches en een buitenkennel, waar je haar eventueel in kunt doen????
En we kunnen er met plannen natuurlijk altijd rekening mee houden.
Door Sylvi@
#900358
Bench gaat ze niet in, buitenkennel zou misschien een goed idee zijn en dan bv als eerste haar doen (op dat moment even geen los lopende honden die naar haar toe kunnen gaan).

Als Tannetje hulp nodig heeft bied ik me aan als assistent :)
Door Juul
#900598
Falco is in maart ongeveer 8 maanden. Het heeft voor ons geen zin om dan te titeren, toch? Ik moet de cocktail met 1 jaar  zowiezo herhalen, heb ik dat goed begrepen?

Gr. Juul
Door K&D
#900739
Dan zou ik met 1 jaar titeren, en van de uitslag af laten hangen of op dat moment de coctail nodig is. Als er voldoende antistoffen zijn, dan kun je de coctail uitstellen tot bv. 2 jaar. En dan zou je ook nog eerst kunnen laten titeren. ;)
Door hellenbanjerbo
#900844
leuk initiatief monique. jammer dat mijn doggiez pas in 2009 weer getiterd worden. zal ik gewoon voor de gezelligheid langskomen? mijn eigen gezelligheid dan want Banjer en Bó hebben een ander idee van gezelligheid ben ik bang.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#901443
in overleg met Tannetje is er een datum geprikt: VRIJDAGMORGEN 21 MAART (goede vrijdag). Kosten zijn € 31,50 per hond. Tannetje kan niet meer als 15 honden op een ochtend doen, dus laat mij even via een pb weten of je komt en met hoeveel honden. Wacht niet te lang want vol=vol
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door