Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#897313
vorige week heb ik de jongens makreel gegeven en evenveel gram als hun normale 'prak'. Nu boerde ze heel de avond en de dag erna nog vis op.
Voordat ik ze vanavond sardientjes ga geven, moet/of is het beter van vis minder te geven?
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#897320
voor het eerst dat ik makreel gaf en ja vet was ie wel.
Maar sardientjes zijn toch ook vet? Of niet zo erg als makreel?
Kan ik van de sardientjes de mannen de gewone hoeveelheid geven als ze altijd krijgen?
ellen
Door tiny
#897322
Yep, makreel gaat hier ook niet zo goed. Rosco laat hem liggen en Tessa wordt er misselijk van. Sardientjes blieft meneer ook niet maar mevrouw gaat ervoor. Zalmkop/rug gaat wel heel goed. Panharing is er wel voor Tessa maar niet voor de jonge heer. :(
Door Red_Hunter
#897325
Ik geef sardientjes altijd als gewone maaltijd en daar hebben ze geen last van.
Nou ja altijd ik ben pas begonnen met vis maar allebei de keren nergens last van gehad. ;)

Groetjes Trudie
Door Golum
#897457
Makreel kan wat zwaar op de maag liggen, als ik makreel eet boer ik het ook nog de hele dag op  ;D Sardientjes zijn wat minder vet, je zou het gewoon kunnen proberen.
Gollum kan elke vis hebben, alleen zalmkop laat ze liggen.
Door annielaumen
#897744
astrid eet ook alle vis
alleen kabeljauwkop trekt ze haar neus voor op
zalmkop vind ze heerlijk

annie laumen
Gebruikersavatar
Door pike
#897776
Hier krijgen ze sardientjes als "vleesvervanger". Naast hun vleesbot. Ze hebben er geen problemen mee (alleen Armagnac lust de koppen niet die krijgt Pike  ::))
Door dorinekok
#897781
Tegenwoordig koop ik gewoon 1 makreeltje per hond en die maal ik fijn. Dat is niet voldoende voor een maaltijd dus ik geef er meestal kipkarkas of iets anders bij.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#897934
op weirdo na vonden ze het heerlijk!!
Beetje huttenkase erbij en ze gingen er zo in.
Weirdo stond weer te miepen en heeft alleen de huttenkase eraf gelikt, geef niet d'r kan best wat af bij hem dus een dagje niet eten...............
ellen
Door senna-husky
#897969
ik heb vandaag voor senna ook panharing en wil het met de groent mixen maar hopen dat ze het netjes op eet ze is de laatse week nogal kieskeurig geloof ik >:(
Laatst gewijzigd door senna-husky op zo 20 jan 2008, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door