Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senna-husky
#895898
net even 6 hanen kort gemaakt lekkere billen en file voor ons  ;D
maar karkas vleugels nek orgaan voor senna .
maar het karkas is nog al aan de zware kant .
hoe doen jullie dat  ??? ik ben gewoon van plan het haar te geven,
en dan de dag erna maar weer wat minder carnibest ofzo .
Door Nynke
#895901
kun je het niet in 2 stukken hakken ??
Een parelhoenkarkas hak ik in 3 stukken voor mijn hondjes.
Door dorinekok
#895903
precies, je bent toch lekker aan het hakken, gewoon even doorhakken!
Door senna-husky
#895909
ja dat kan ik idd wel ,maar de organe zitte er ook nog in.
ik bedoel dus 1 haan heef maar 1 levertje . dus met hakken is het toch niet zo kompleet dacht ik
Gebruikersavatar
Door pike
#895969
Als ik een karkas met organen heb, en ik moet dat karkas in tweeën delen omdat het te groot is en ze ieder de helft krijgen, dan gaan de organen ook gewoon in tweeën. De lever, long kan gemakkelijk in tweeën, de niertjes zitten al verdeeld, het hartje is doorgaans te klein dus een van de twee  boft.  ;)
Door Hanna
#896042
Ik zou hem het karkas in het geheel geven. En datgene wat hij teveel krijgt de volgende dag minder geven.
Door senna-husky
#897964
ja nu wil mevrouw het helemaal niet pffff  >:( de enen keer vreet ze alles op nu laat ze het al gewoon liggen ik heb er al 1 in de kliko gegooit  >:(
Gebruikersavatar
Door Billie
#899082
Waarom heb je er een weggegooid?
Als ze het niet eet, weghalen en later weer aanbieden.  Als je toch aan het hakken bent, kleinere stukken maken?  Op het aanrecht laten liggen zodat het een beetje gaat ruiken misschien?  Of invriezen en later weer proberen, maar weggooien.....zonde!
Door senna-husky
#899122
ik had het al twee dagen aangeboden de rest ligt al in de vriezer snap het alleen niet waarom ze nu niets meer hoeft der vis laat ze ook al staan krijg er alleen nog maar carnibest of frosti-fit in  >:(
Door Happy Tail
#899130
hier gaat er ook geen haan in...wel kip. Tja zal wel een anders smaakje zijn dan?
Maar als ze de rest ook niet blieft...dan is ze mss niet helemaal lekker? of lekker dwars?
Door senna-husky
#899136
ja  ??? kip lust ze idd wel, snap het niet hoor :( bakharing is de eerst keer dat ik het probeer ja zalmfilet dat lust mevrouw wel maar ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door