Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#87723
Vandaag naar de DA geweest op jaarlijkse controle. Hun enting gekregen. (niet de volledige cocktail hoor hihihi ;D)

het was een paar maanden geleden dat ik de DA nog had gezien en ze stond verstelt. Holmes was 6 kilo afgevallen, die is prima op gewicht nu terug! ;D Ze zagen er ongelofelijk prachtig uit vond ze. Ik heb moeten zeggen wat ik nu precies wanneer allemaal voer en ze zei: hahahaha tja en die brokken maar ligth maken terwijl ze op barf 10 keer zo goed afvallen en er veel bezonder uitzien ;D ;D Zo gingen de complimenten nog een hele tijd door ;D Ik ben dus een tevreden vrouw hihihihi Eigenlijk gingen we bloedonderzoek doen om te zien of alles goed is sinds het barfen maar dat vond ze zelfs overbodig :o ;D Dus maar niet gedaan, mijn gezond verstand zegt ook wel dat alles prima is met mijn kanjers ;D
Door avalon
#87781
Ben toevallig ook vandaag geweest, enne ze mochten niet dikker worden :-[ nog steeds niet, was vorig jaar ook al zo. Misschien moeyten ze toch maat een weekje vasten of zo
Door Lizzy
#87931
Wauw, wat goed zeg! Gefeliciteerd! Wel ontzettend leuk dat jouw dierenarts ZO positief reageerde.
Groetjes, Lizzy
Door Helen
#87935
[quote="avalon"]
Ben toevallig ook vandaag geweest, enne ze mochten niet dikker worden :-[ nog steeds niet, was vorig jaar ook al zo. Misschien moeyten ze toch maat een weekje vasten of zo

[/quote]

Of gewoon minder eten geven ;)
Door SemBo
#88133
Eindelijk een keer een positieve reactie van een dierenarts. Leuk om dat ook een keer te lezen... ;D
Door avalon
#89488
[quote="Helen"]
[quote="avalon"]
Ben toevallig ook vandaag geweest, enne ze mochten niet dikker worden :-[ nog steeds niet, was vorig jaar ook al zo. Misschien moeyten ze toch maat een weekje vasten of zo

[/quote]

Of gewoon minder eten geven ;)
[/quote]
zo veel krijgen ze niet meer hoor. Ze krijgen al een hele poos niet meer dan 1 schijfje energique, 125gr fyto en 2 gedroogde pensstaafjes per dag. En meer beweging. Verder vreten ze alleen wat ze op straat en in het bos vinden extra (meestal poepsoorten, konijn, eend, hond).
Door Lupa
#89511
[quote="avalon"]
[quote="Helen"]
[quote="avalon"]
Ben toevallig ook vandaag geweest, enne ze mochten niet dikker worden :-[ nog steeds niet, was vorig jaar ook al zo. Misschien moeyten ze toch maat een weekje vasten of zo

[/quote]

Of gewoon minder eten geven ;)
[/quote]
zo veel krijgen ze niet meer hoor. Ze krijgen al een hele poos niet meer dan 1 schijfje energique, 125gr fyto en 2 gedroogde pensstaafjes per dag. En meer beweging. Verder vreten ze alleen wat ze op straat en in het bos vinden extra (meestal poepsoorten, konijn, eend, hond).
[/quote]
hond? :o :o
Door An
#89715
[quote="annemie"]
Fijn zo! naar welke dierenarts ga je want ik zoek er ook een die positief staat tov vers.
[/quote]

Dr. Roland. Ze heeft praktijk in Borgerhout.
Laatst gewijzigd door An op za 01 mei 2004, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#90290
[quote="Lupa"]
[quote="avalon"]
[quote="Helen"]
[quote="avalon"]
Ben toevallig ook vandaag geweest, enne ze mochten niet dikker worden :-[ nog steeds niet, was vorig jaar ook al zo. Misschien moeyten ze toch maat een weekje vasten of zo

[/quote]

Of gewoon minder eten geven ;)
[/quote]
zo veel krijgen ze niet meer hoor. Ze krijgen al een hele poos niet meer dan 1 schijfje energique, 125gr fyto en 2 gedroogde pensstaafjes per dag. En meer beweging. Verder vreten ze alleen wat ze op straat en in het bos vinden extra (meestal poepsoorten, konijn, eend, hond).
[/quote]
hond? :o :o
[/quote]
tsja hondenpoep schijnen ze soms best lekker te vinden :-\
Door Bianca v.d. Post
#90965
[quote="An"]
Vandaag naar de DA geweest op jaarlijkse controle. Hun enting gekregen. (niet de volledige cocktail hoor hihihi ;D)
;D
[/quote]

Vertel, waarom niet de volledige cocktail?

Ikzelf heb bij een vriendin van mij (DA) ook nagevraagd over de entingen, en die vertelde mij dat ik mijn 2 oudjes echt niet elk jaar hoef te enten, en zeker al niet om en om de grote en kleine cocktail.

Ga ik vorige week dus naar de DA hier, met ook mijn oudjes, en ja hoor een hoop bla, bla, en ik laat me dus weer over halen tot een grote cocktail (vorig jaar had ik ze niet laten enten)...
Ik baalde zo enorm van mezelf in de auto!

Maar zijn er onder jullie meer die hier een mening/advies over hebben???
Door ine
#90972
[quote="Bianca v.d. Post"]
[quote="An"]
Vandaag naar de DA geweest op jaarlijkse controle. Hun enting gekregen. (niet de volledige cocktail hoor hihihi ;D)
;D
[/quote]

Vertel, waarom niet de volledige cocktail?

Ikzelf heb bij een vriendin van mij (DA) ook nagevraagd over de entingen, en die vertelde mij dat ik mijn 2 oudjes echt niet elk jaar hoef te enten, en zeker al niet om en om de grote en kleine cocktail.

Ga ik vorige week dus naar de DA hier, met ook mijn oudjes, en ja hoor een hoop bla, bla, en ik laat me dus weer over halen tot een grote cocktail (vorig jaar had ik ze niet laten enten)...
Ik baalde zo enorm van mezelf in de auto!

Maar zijn er onder jullie meer die hier een mening/advies over hebben???
[/quote]
Kijk hiervoor eens onder medisch>vaccinaties!
We hebben hier al veel over gedicussieeerd! ;)
Door An
#91182
[quote="Bianca v.d. Post"]
[quote="An"]
Vandaag naar de DA geweest op jaarlijkse controle. Hun enting gekregen. (niet de volledige cocktail hoor hihihi ;D)
;D
[/quote]

Vertel, waarom niet de volledige cocktail?

Ikzelf heb bij een vriendin van mij (DA) ook nagevraagd over de entingen, en die vertelde mij dat ik mijn 2 oudjes echt niet elk jaar hoef te enten, en zeker al niet om en om de grote en kleine cocktail.

Ga ik vorige week dus naar de DA hier, met ook mijn oudjes, en ja hoor een hoop bla, bla, en ik laat me dus weer over halen tot een grote cocktail (vorig jaar had ik ze niet laten enten)...
Ik baalde zo enorm van mezelf in de auto!

Maar zijn er onder jullie meer die hier een mening/advies over hebben???
[/quote]

Omdat elk jaar enten overbodig is :) Mijn Da stemdde spontaan toe, zij is anders ook bang voor overenting.
Laatst gewijzigd door An op di 04 mei 2004, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Elly
#95824
[quote="An"]
Vandaag naar de DA geweest op jaarlijkse controle. Hun enting gekregen. (niet de volledige cocktail hoor hihihi ;D)

het was een paar maanden geleden dat ik de DA nog had gezien en ze stond verstelt. Holmes was 6 kilo afgevallen, die is prima op gewicht nu terug! ;D Ze zagen er ongelofelijk prachtig uit vond ze. Ik heb moeten zeggen wat ik nu precies wanneer allemaal voer en ze zei: hahahaha tja en die brokken maar ligth maken terwijl ze op barf 10 keer zo goed afvallen en er veel bezonder uitzien ;D ;D Zo gingen de complimenten nog een hele tijd door ;D Ik ben dus een tevreden vrouw hihihihi Eigenlijk gingen we bloedonderzoek doen om te zien of alles goed is sinds het barfen maar dat vond ze zelfs overbodig :o ;D Dus maar niet gedaan, mijn gezond verstand zegt ook wel dat alles prima is met mijn kanjers ;D
[/quote]

Hier ook een succesverhaal. Ik ging ook voor een inenting met onze border collie naar de dierenarts. Voor ons was ook iemand met een border collie. Toen wij aan de beurt waren zei de dierenarts: "het lijkt wel border collie dag vandaag, dit is de vierde al, maar deze ziet er wel heel goed uit, zo zie ik een border collie graag, mooi die flanken zo en zijn vacht. Toen hij zijn tanden bekeek bleek hij nagenoeg geen tandsteen te hebben (heeft ie wel gehad). Ik zei dat ik ben overgestapt op vers vlees en dat vond de dierenarts prima.
Ik heb onze hond 4 jaar premium brokken gevoerd, maar omdat hij mager was ben ik pens met bruin brood gaan geven. Met als gevolg dat hij steeds minder zin had in de brokken. Bij toeval kwam ik op barfplaats. Nu geef ik een half jaar kvv, niet omdat ik niet tevreden was over hoe de hond eruit zag, behalve wat te mager dan, maar omdat hij het gewoon heel erg lekker vind. En ondanks dat hij er goed uitzag, ziet hij er nog beter uit, dikkere vacht, hij is wat zwaarder geworden en heeft minder tandsteen. Hondje blij, vrouwtje blij en complimentje van de dierenarts.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door