Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#890259
Onlangs heb ik van een kennis een aantal (verse) konijnenkoppen gekregen met huid, de oren zaten er ook nog aan. Koppen waren ze al gewend, maar met huid, zoiets hadden ze nog nooit eerder gehad. Nou ze vielen ontzettend in de smaak, zelf muts Pike was er mee in zijn nopjes en heeft er maar liefst 15 minuten over gedaan om hem te verschalken. Zo lang heeft hij nog nooit ergens mee gedaan! Armagnac spande helemaal de kroon, die is een half uur bezig geweest. En er is geen haartje overgebleven. Ik vond ze een groot succes. Ze hebben bewezen echte barfers te zijn!  :D
Gebruikersavatar
Door pike
#890540
Die koppen waren iets van 300 gram. Nou heb ik dus geen idee hoeveel "echte" kop er in zit. Volgens mijn man weegt dat vel met oren maar heel weinig, maar normaal heb ik kale koppen die wegen zo'n 150 gram. Rekenkundig zijn ze dus wel een beetje moeilijk. Nou ja voor een keertje wat te weinig bot is niet zo'n punt. Ik durfde de eerste keer ook geen twee koppen te geven, wou eerst eens zien óf ze het eten, en zo ja hoe het valt en hoe het verteert. Het is in elk geval ook goed gevallen, er is niets uitgespuugd gisteren of vannacht. Nu zo direct nog kijken hoe het eruit komt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door