Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dunja
#888555
Had enige tijd geleden wat besteld bij herby en het beviel goed. Daarna zag ik hier dat ze aan nieuwe klanten niet meer leverden omdat ze het zo druk hadden.
Nou vraag ik mij af of ik nog zou kunnen bestellen of niet.
Gebruikersavatar
Door pike
#888580
Als je al besteld hebt en geleverd kreeg ben je toch al klant en kun je gewoon weer opnieuw bestellen. Nieuwe klanten zijn m.i. mensen die nog niet eerder besteld hebben  ;)
Door dunja
#888683
Dacht als ik het hier vraag hoef ik hen niet lastig te vallen.  Ben dan weer bang dat ik de zoveelste ben die hen hiermee lastig val.
Door W&dy
#888828
hij neemt denk ik gewoon weer klanten aan hoor
ik ben ook aangenomen zeg maar

en jij hebt al eens wat besteld dan ben je toch al bestaande klant
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#888887
dunja schreef: Dacht als ik het hier vraag hoef ik hen niet lastig te vallen.  Ben dan weer bang dat ik de zoveelste ben die hen hiermee lastig val.
Maar jij bent toch een klant? Hoe kun je dan jouw leverancier lastig vallen?
Door tiny
#888942
Ik heb hem vanmorgen gebeld. Deze week levert hij niet uit. Aankomend weekend behandelt hij alle bestellingen, maandag krijg je dan een mail wanneer hij die week komt leveren. En dat wordt ook hier wel weer hoog tijd. ;D
Door dunja
#888959
Nou Super!! heb al weer een lekker lijstje klaar!!

Bij 1 keer bestellen, voel ik mij nog geen vaste klant,zal wel m'n eigen gevoel zijn ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door