Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mayka
#88609
Heeft er iemand ervaring met Bibi-kattenvoer?

Ik denk er over om dit ter afwisseling te gaan geven en hoop dat de "lastige/kieskeurige" weigeraar van Carnibest wel Bibi lust.

Iemand dit wel eens geprobeerd als Cb niet werd gegeten?
Door Lizzy
#88611
Mijn kat krijgt allebei maar ze heeft een duidelijke voorkeur voor Bibi. Ik zou het dus zeker proberen. De ene "zeikerd" vindt het een lekkerder en de andere "zeikerd" het andere.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 29 apr 2004, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Rosita
#89222
Ik zelf ben begonnen met Bibi en geef tegenwoordig ook CB, maar mijn Nero is en blijft een echte Bibi klant. Het is wat minder fijn en kleverig en ook zit er wat meer vocht in. Kortom: andere ingrediënten, ander product en zeker het proberen waard. Veel succes.

Groetjes Rosita
Door RottSenner
#90228
Hier is alleen maar BIBI aan onze Ouwe (ca. 20) gevoerd en ik zou niet durven om haar iets anders aan te bieden. ;D
Laatst niet op tijd ontdooid, dus 1 keertje brokjes gegeven (foei!): heeft mevrouw op haar oude dag uit rottigheid maar een muis gevangen! 't Ging meer om 't gebaar, want ze kan ze niet meer eten: ze heeft nog maar 3 kiesjes of zo. ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door