Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door poesiemauw
#88008
voeren jullie allemaal en waar kopen jullie dat??de poelier of slager hier in de buurt hebben alleen maar kip,rund,kalkoen en daar houdt t echt mee op!ik zou ze ook wel eens konijn of lam willen geven maar waar kan ik dat kopen?weten jullie misschien een supermarkt die dat soort dingen verkoopt?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#88023
Konijn kun je bij de supermarkt kopen maar als je een echte poelier in de buurt hebt gaat er een wereld aan kattenvoer voor je open ;D
Voor de lam en geit moet je naar de islamitische slager.
Door poesiemauw
#88033
hmmm ::) dan is mijn poelier geen echte denk ik....
konijn in de supermarkt???heb ik nog nooit gezien???welke supermarkt dan??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#88046
poesiemauw schreef: hmmm ::) dan is mijn poelier geen echte denk ik....
konijn in de supermarkt???heb ik nog nooit gezien???welke supermarkt dan??
Je hebt kippenboeren die zich poelier noemen maar een echte ouderwetste poelier heeft wild en gevogelte,hier zat een hele uitgebreide in bergen op zoom helaas is hij nu weg :-\

Konijn koop ik bij de C1000,maar ze hebben het niet altijd.
Door poesiemauw
#88192
ik kan trouwens wel gewoon lamskoteletjes kopen.
hier zitten toch ook botten in?is dit geschikt?
Door poesiemauw
#88589
sylvia schreef: als hij het eet wel,gewoon proberen.
zijn die botjes niet te hard dan?en moet ik dat dan bij de rmb's rekenen of bij het gewone vlees?
Laatst gewijzigd door poesiemauw op do 29 apr 2004, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#88632
poesiemauw schreef:

zijn die botjes niet te hard dan?en moet ik dat dan bij de rmb's rekenen of bij het gewone vlees?
Ik denk wel dat ze te dik zijn voor een kat maar dat zie je vanzelf of hij het eet ja of nee .Of het onder RMB valt geen idee,vragen we even aan de barfers hier,ik ben ook wel benieuwd,en als het onder rmb's valt ,lijkt het me geen goeie rmb als de kat eigenlijk niet veel kan met de RMB
Door Lizzy
#88638
Ik heb even snel in het boek van Ian Billinghurst gekeken en daar heeft hij het over lamsnek enzo, maar wel GEMALEN! Nou, in mijn beleving kun je dit soort botten niet malen met de apparatuur die we hier in Europa hebben. Met andere woorden: een lamskotelet kun je volgens mij best geven, maar de kat zal het vlees van het bot af schrapen. Dat is wel goed voor z'n tanden, maar het telt dus niet mee als bot/RMB.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door