Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#880166
en dus heb ik alle verdiepingen ervan gebruikt!!!
Er ligt op, kipfilet, runderpoulet, kippelevertjes en kippehartjes.
Kan mezelf niet bedwingen en ga steeds kijken en ik moet zeggen dat het super is, dus nynke bedankt enik ga zeker zo'n ding bij tieneke bestellen.
Hij staat boven in een kamertje en de honden zitten beneden aan de trap met hun neus in de lucht :D.
Heerlijk toch!!!!!
ellen
Door cindy1986
#880195
Fijn dat je hem kon lenen van Nynke!

Is dat die doorzichtige? Ik vraag me eigenlijk af of doorzichtig handiger is als dicht, of zie je er toch niks aan?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#880234
cindy1986 schreef: Fijn dat je hem kon lenen van Nynke!

Is dat die doorzichtige? Ik vraag me eigenlijk af of doorzichtig handiger is als dicht, of zie je er toch niks aan?
Weinig aan te zien hoor ;D
Door cindy1986
#880238
Angelique schreef: Weinig aan te zien hoor ;D
Ok, dan denk ik dat ik mijn keus heb gemaakt (zat te twijfelen tussen een dichte en een doorzichtige) ;)
Door Nynke
#880368
Hij staat boven in een kamertje en de honden zitten beneden aan de trap met hun neus in de lucht .
Wat zielig ::) ::) ::) ::)

Graag gedaan hoor Ellen !!!!!

Leven je vingers allemaal nog?? :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Door pike
#880434
cindy1986 schreef: Ok, dan denk ik dat ik mijn keus heb gemaakt (zat te twijfelen tussen een dichte en een doorzichtige) ;)
Even het deksel optillen en je kan alles zien  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#880473
kipfilet en rund ging super!!
maar de kippelever en hartjes is niet zo'n succes, krijg het haast niet van de plaat af maar........volgens de jongens is het heeeeeeeerlijk :D :D
ellen
Door Nynke
#880594
Ik had al eens runderlever geporbeeerd, dat kwam ook niet goed van de roosters af. Toen kreeg ik de tip om het eerst droog te maken tussen theedoeken of keukenpapier.

Ik haal het apparaat vrijdagavond weer op, okee ??
Door roefus
#880683
Stukjes lever laat ik veel langer in de droger liggen dan ander vlees.
Als ze helemaal droog zijn, haal ik ze redelijk makkelijk van de roosters af.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#880771
heb de lever ook langer laten liggen, maar denk dat het te 'nat' was want het zat door het rooster heen.
Maar het was er achteraf wel snel af hoor, rooster op z'n kop en zo eruit geduwd.
vind het echt een super apparaat en de kipfilet ligt al weer klaar, ook ga ik wat fruit drogen en een paar sardientjes.
Je krijgt er helemaal zin in om dat apparaat steeds te gebruiken.
er liggen al aardig wat bakjes met overheerlijke snoepjes te wachten voor gebruik.
ellen
Door roefus
#880789
Gekke is...ik heb zelf van die 'rages'.
En dan droog ik alles...wekenlang.

En dan ineens...ik heb het ff gehad...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door