Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Fatima
#878501
Gisteravond en vanmorgen vergeten voedsel voor de bullen uit de vriezer te halen. Aangezien ze in de middag na het wandelen graag willen eten ben ik als een speer naar de supermarkt geweest. Haha geweldige ervaring om voor mijn doggies boodschappen te doen. Allemaal soorten rundervlees, kipfilet en vis gekocht. Alles bij elkaar gemikt, eitje en yogurt erbij en binnen notime waren de bakken leeg  :)

Moet er niet aan denken dit elke dag te doen, ben ik opzekers blut! De maaltijd kosten me 20 euro voor 2,5 kilo vlees. Maar ze liggen nu tevreden uit te buiken.
Door *Natasja*
#878503
Fatima schreef: Gisteravond en vanmorgen vergeten voedsel voor de bullen uit de vriezer te halen. Aangezien ze in de middag na het wandelen graag willen eten ben ik als een speer naar de supermarkt geweest. Haha geweldige ervaring om voor mijn doggies boodschappen te doen. Allemaal soorten rundervlees, kipfilet en vis gekocht. Alles bij elkaar gemikt, eitje en yogurt erbij en binnen notime waren de bakken leeg  :)

Moet er niet aan denken dit elke dag te doen, ben ik opzekers blut! De maaltijd kosten me 20 euro voor 2,5 kilo vlees. Maar ze liggen nu tevreden uit te buiken.
:o :o :o

Volgende keer zou ik niet te moeilijk doen hoor. Een dagje alleen maar kip is ook prima  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#878504
Dan zal ik wel een ontaarde hondenmoeder zijn, want bij mij hadden ze mooi mogen wachten ;D
Door tieneke
#878505
20 euro!!!  :o :o
Eten ze hier een hele week van  ;)
Door tieneke
#878507
Fatima schreef: Is ook bij uitzondering hoor :)
Haha!!! al zou je het iedere dag doen  ;)
Door Fatima
#878586
Ja en dan de kids elke dag brood eten  :)
tieneke schreef: Haha!!! al zou je het iedere dag doen ;)
Door pallas
#878636
Bij mij hadden ze gewoon een dagje mogen vasten.
Het zijn toch al van die verwende krengen...ze eten stukken beter dan wij >:( >:( >:(
Door Fatima
#878655
Als ik ze een dag geen eten geef, vreten ze de baas op...stelletje hongerlijers  :)
Door roefus
#878673
Ik zou dit zelf niet doen (denk ik), maar it's your fun  :D

Wil best 'n keer wat meer betalen voor 't een of ander, maar geen 8 euro per kilo  :-[
Vorige week vond ik hier de ontdooide runderknars niet van dattum (té hard dus), en ging ik naar de super voor wat kip-carbo's.
Koop ook wel 's zalm 'aan de prijs'...maar dan krijgen ze geen kilo ineens.
Maar goed, tis wat je wil...
De honden zullen het niet erg vinden.
Gebruikersavatar
Door koekje
#878753
ik ben vandaag ook vergeten om voor sien de avondmaaltijd uit de vries te halen. het kuiken-ontbijt was gelukkig wel ontdooid.

ik heb voor noodgevallen als deze altijd wel een paar zakjes natvoer zonder granen en suiker en groente in huis.
Door geer
#878755
ALs ik het vergeten ben dan peur ik het in een bak warm water, is het zo ontdooid!
Gebruikersavatar
Door koekje
#878756
geer schreef: ALs ik het vergeten ben dan peur ik het in een bak warm water, is het zo ontdooid!
ook massieve dingen als kippenvleugels?
en verhit je het dan niet teveel?
Door geer
#878757
koekje schreef: ook massieve dingen als kippenvleugels?
en verhit je het dan niet teveel?
Nee hoor, gaat prima!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door