Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
#876351
..heeft iemand daar ervaring mee?
Ik had een kilo of 10 besteld.
Gisteren weigerden zowel Roefus als Lara om ze te eten.
En dát terwijl ze normaal altijd eend eten: hele eend van de markt, de eendenpootjes van het IC, en de vleugeltjes en karkasjes van Herby.

Ze hebben hier nog nooit 'n vleessoort geweigerd, dus ik heb ook helemaal niet bedacht dat dit nog zou gebeuren.
Maar die nekken uit Mill moeten ze dus alle twee niet  ???

Het enige wat ik kan bedenken is dat het 'wilde eend' zou kunnen zijn, want ik heb hier wel geregeld gelezen dat wilde eend geweigerd wordt.
Kan me niets anders voorstellen.
Na...morgen doen we nog een poging...zo niet...dan mag de liefhebber me van de nekken komen verlossen  ;)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#876364
Ik dacht gelijk zullen wel van wilde eenden zijn,dat wordt hier ook niet gegeten en van tamme eenden wel.


Ze eten echt van alles behalve wilde eenden :'(
Door Antonia
#876388
Mijn honden zijn stapel op eendennekken en bij voorkeur die van Pauline, maar die uit Mill zijn hier een absolute no-no. Die krijg ik er hier niet in.
Door roefus
#876399
Na...dan kieper ik ze weg, jammer dan.
Heb net nog 'n nekkie voor Roef z'n bek gehouden en hij houdt zijn mond stjif dicht, alsof ik gif gemengd heb  :)
Pauline is verweggiestan.  ;)
Haal morgen wel 'n paar eenden op de markt.
Door conleeuw
#876755
mijn honden eten wel eendproducten van mill...... Als jij ze niet meer hoef, dan zal er vast wel een liefhebber hier zijn, jammer dat jou honden het niet willen, hier willen ze ook sommige dingen soms niet, waarom, dat moet ik ze nog vragen 8)
Door aalsmeer
#876814
Antonia schreef: Mijn honden zijn stapel op eendennekken en bij voorkeur die van Pauline, maar die uit Mill zijn hier een absolute no-no. Die krijg ik er hier niet in.
eendennekken uit mill????

Nou ik weet niet wat daar anders aan is hihihihi.
Maar ik denk dat als ik het hier geef ze het zo op hebben.
Ze vretennamelijk echt alles hier.
Door hellenbanjerbo
#877042
als niemand hier ze van je over wilt nemen zou ik ze niet weggooien hoor. zonde van je geld. als ik hier iets heb wat ze niet willen, f ik wil het niet geven omdat ik het bot toch te hard vind, dan trek ik er een boullion van. dan vinden ze hartstikke lekker door b.v. hun groentenmix. als ze het dan nog niet willen, tja dan maar de kliko in.
Door roefus
#877736
Denk dus ook dat het wilde eend is. In ieder geval vind ik het ook heel anders ruiken. En tja....alle andere eend werd altijd gewoon gegeten.

Nee, ik ga er geen bouilonnetje van trekken. Er zijn betere dingen in het leven, dan enigszins bevederde nekken in een pan te stoppen en je huis te parfumeren  :-X Denk ook niet dat de honden hun groentenprak er lekkerder door wordt.
Jammer, maar dan weten we het hier nu: geen eendennekken meer uit Mill  ;) :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door