Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door **Jillaroo**
#874939
ben helemaal blij, hoe blij kan je zijn met een paar vissekoppen  :o

net snel in de pauze naar de visboer gegaan, hij had beloofd zalmkoppen voor mij te bewaren, maar ja beloven en doen dat zijn twee verschillende dingen.

Dus ik kom er aan en hij zegt het zijn er 4 incl ruggen, is dat een probleem? nee natuurlijk niet! ;D 4 koppen en ruggen, de zak was loodzwaar! En volgende week woensdag mag ik weer langskomen, hij houdt ze apart. En de kosten niks, nada noppes!!

Maar goed, Zal ik deze maar voor de zekerheid 3 weken in de vriezer gooien?
Door Mevroi Kruim
#874949
Kun je doen maar zeer waarschijnlijk komen ze niet uit de Pacific en kun je ze dus ook zo voeren.
Jofel, een meewerkende visboer!
Door Staftime
#874968
Dat is helemaal super natuurlijk dat je die gratis krijgt!
Ik krijg gratis kipkarkassen mee op de markt.
Daar ben ik ook super blij mee!
Door Barrak
#875393
De visboer hier wilde 5 euro per zalmkop! vond ik wat aan de hoge kant aangezien ik ze op de markt voor 50 cent mee krijg.
Door Anthraciet
#875439
Fijn voor je, zo'n meewerkende visboer.  :)

Zou willen dat ik er zo een zou kennen :-\


wil je de zalmkoppen nou nog wel hebben die ik voor je apart gehouden heb of is dat niet meer nodig?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#875444
Barrak schreef: De visboer hier wilde 5 euro per zalmkop! vond ik wat aan de hoge kant aangezien ik ze op de markt voor 50 cent mee krijg.
dat is natuurlijk belachelijk veel 5 euro,hier kan ik ze voor 50 a 75 cent per kop kopen.

Maar gratis is natuurlijk nog leuker.
Door leni
#875476
hier ook gratis zalmkoppen  ;D maar de visboer snapt nog steeds niet dat ik die aan de hond voer  ;D  ;D
Door **Jillaroo**
#875505
Die van mij keek ook erg glazig....... en zijn hulp riep uit; getver!

De poelier vroeg mij voorzichtig of ik er wel goed aan deed om de honden kipresten te eten te geven, want dat was echt niet goed hoor! Zijn honden eten gewoon brok, ik zei: lekker blijven geven, want dan neem ik jou kipafval wel!  ;D
Door pallas
#875528
**Jillaroo** schreef: Die van mij keek ook erg glazig....... en zijn hulp riep uit; getver!

De poelier vroeg mij voorzichtig of ik er wel goed aan deed om de honden kipresten te eten te geven, want dat was echt niet goed hoor! Zijn honden eten gewoon brok, ik zei: lekker blijven geven, want dan neem ik jou kipafval wel!  ;D

;D ;D ;D
Door Staftime
#875660
Koppen van andere vissen zijn toch ook goed neem ik aan?
De visboer hier op de markt hakt vaak de koppen eraf voor sommige klanten.
Ik kan hem dan eens vragen of hij die koud wil laten liggen voor me.
Misschien krijg ik die dan ook wel gratis mee.
Door **Jillaroo**
#875950
mijn koppen wogen dik 400gr per stuk! de zwaartste zat tegen de 500 gr aan. Ik heb ze geprobeerd in stukken te snijden maar dat was echt geen succes, wat een glibbergedoe. Ik heb ze per stuk verpakt en ik wil ze straks als ze bevroren zijn, door de midden hakken.

Want een kop van 400gr is toch wel een tikje te veel voor een reu van 21 kg en teefje van 15 kg???

Hoeveel gram vis mag een partime barferende hond op de dag?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door