Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#872697
:) Gisteren hebben ze voor het eerst parelhoenkarkas op. Dat zijn nog grote dingen zeg. Rosco kreeg 3/4 dus Tessa 1/4. Vorig jaar december heb ik ze ook parelhoen aangeboden maar toen bliefden ze het niet. Nu dus wel. Weer een nieuwe botsoort erbij dus. Ze zijn er toch een min. of 20 mee bezig geweest. ;D Ik vind het toch jammer dat je die kleine hondjes maar een beetje kan voeren. 'K zou ze wel eens aan een lamskop willen zien kluiven ;D
Door Boefke
#872735
Ja heerlijjk om te zien he! :D Boef heeft wel eens lamskop gekregen, maar na 3/4 uur had hij nog niet eens een behoorlijk begin gemaakt, na nog een half uur heb ik het ding weggemieterd. Voor ons geen mega kluifwerk meer...
Door Lizzy
#872850
Hee, mooi, weer een geslaagd vleesbotje erbij! Maar qua lamskop: dan geef je toch een lamskop en haal je het weg en gooi je het terug in de vriezer? Dat kun je wel een paar keer herhalen en je ruikt vanzelf wanneer je het weg moet gooien.
Door tiny
#872861
Ja, dat zou een goed idee kunnen zijn. Maar manlief verzet zich hevig tegen koppen in de tuin  :boo: Alhoewel hij gisteren wel een NIET schoongemaakte haring meenam voor de hondjes. Hij was wel al pro barf maar dat ie nu uit z'n eigen dat deed verraste me wel.  :o
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#873118
Kruimel schreef: Kijk, dan ben ik toch wel goed af met heer Kruimel, die heeft vandaag in de stromende regen een lamskop in tweeen staan hakken  :)
Liefde is.... ;D ;D ;D :-*
Door laura86
#873180
Leuk dat ze weer wat anders erbij eten.
Ik zie mezelf ook nog geen lamskoppen voeren, al is het maar om het idee  :-\

Het verbaasde me hier thuis ook wel: mijn vriend heeft intussen meer beesten in stukken staan hakken dan ik  ;D
Maar als het echt te smerig en te bloederig wordt is het toch weer ineens "mijn idee" om de hond zo te voeren... Ach, ik ben al blij dat hij het ziet zitten  ;D
Door aalsmeer
#873307
tiny schreef: :) Gisteren hebben ze voor het eerst parelhoenkarkas op. Dat zijn nog grote dingen zeg. Rosco kreeg 3/4 dus Tessa 1/4. Vorig jaar december heb ik ze ook parelhoen aangeboden maar toen bliefden ze het niet. Nu dus wel. Weer een nieuwe botsoort erbij dus. Ze zijn er toch een min. of 20 mee bezig geweest. ;D Ik vind het toch jammer dat je die kleine hondjes maar een beetje kan voeren. 'K zou ze wel eens aan een lamskop willen zien kluiven ;D

Ja lijkt mij ook heerlijk om te zien.
Dat ze der helemaal in op gaan.
Maar ja heb maar twee jach russles :)
En die mogen maar 140 gram per dag.
Dus ja als ik parrelhoen karkas geef dan gaat ie door de helft.
En hebben ze weer genoeg gehad.
Net als duif.
Is al weer te groot. :(
Moet ik ook door snijden.
Maar ja ze vinden het erg lekker. ;)
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#874990
Ik heb parelhoen en eend karkassen voor de poezen genomen......
Daar hebben ze een veel te grote kluif aan. Daarom heb ik het staan hakken en hakken.
Ik leek wel zo'n slachter  :-\ Het ging echt gigantisch te keer! Bij het aanbieden waren er maar 3 van de 13 die het aten  >:( Nou daar heb ik dan zo voor staan te hakken!
Daarom heb ik er een blikje tonijn door heen geroerd en het nog eens gehakt en gehakt.
Weer aangeboden en ja hoor  :D Bijna alle katten hebben het gegeten!!!
Maar het is wel een zeer zware klus moet ik zeggen al dat hakken.
De keuken een troep, overal spetters en botstukken om mijn oren en in de keuken.
En best een werkje. Daarbij heb ik maar niet aan de buren gevraagd wat zij er van vonden  :-X
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#874994
oh ja, .....
wat zijn die eendkarkassen grOOt! Ik heb er nog een paar in de vriezer liggen.
Maar die blijven mooi even liggen. Veel te zwaar werk zo elke dag weer.

Groetjes Linda
Door Staftime
#874997
Zaniematsu schreef: oh ja, .....
wat zijn die eendkarkassen grOOt! Ik heb er nog een paar in de vriezer liggen.
Maar die blijven mooi even liggen. Veel te zwaar werk zo elke dag weer.

Groetjes Linda
Die blijven echt niet liggen.
Misschien neem ik ze vanavond wel mee  ;)
Ik denk dat ik de hondjes er een groot plezier mee doe.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door