Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Willemijn
#867918
Weet niet zeker of ik dit hier mag plaatsen maar wist waar anders.

Heb vandaag uit de bieb het boekje van Tannetje Koning "voer voor carnivoren" gehaald.
Het is een makkelijk te lezen boekje en ideaal voor beginnende Barfers zoals ikzelf. Geen potjeslatijn maar voor iedereen makkelijk te begrijpen. En een prettig idee dat het door een dierenarts is geschreven.
Een aanrader!
Door geer
#867926
Hihi, zal ik je wat verklappen? Tannetje is ook fanatiek Barfplaats lid, Hitam heet ze hier. En het is inderdaad een leuk, makkelijk leesbaar en uitvoerbaar boek!
Door Cindy de Wolf
#867965
;D ;D ;D ;D ;D

Ben benieuwd, ik krijg het ergens volgende week binnen. Probeer zo nog mijn ouders te overtuigen om ook 's ochtends rauw te geven. 's Avonds eet de hele bende bij mij mee ;)
Door Willemijn
#868004
geer schreef: Hihi, zal ik je wat verklappen? Tannetje is ook fanatiek Barfplaats lid, Hitam heet ze hier. En het is inderdaad een leuk, makkelijk leesbaar en uitvoerbaar boek!
Wist ik!
En dankzij het boek weet ik nu ook dat Hitam de naam van haar hond was.

En mijn berichtje was niet zo zeer op Tannetje gericht, hoewel alle complimenten, maar op m.n. beginnende barfers. Het boek is ook heel "geruststellend", als je begrijpt wat ik bedoel. Als beginnend barfer heb je zo je twijfels maar die neemt zij geheel weg.
Door mirjam_dc
#868067
Het boekje van Tannetje was ook mijn eerste kennismaking met vers voeren, door haar boekje ben ik hier op barfplaats beland. En ik vond het ook een zeer leesbaar toegankelijk boekje, heb het ook al aan andere hondenbezitters uitgeleend, nog niet met geheel-op-vers-overgezet resultaat maar in ieder geval beginnen mensen wel na te denken of brok nu echt de hondenhemel op aarde is!
Door tiny
#868096
mirjam_dc schreef: Het boekje van Tannetje was ook mijn eerste kennismaking met vers voeren, door haar boekje ben ik hier op barfplaats beland. En ik vond het ook een zeer leesbaar toegankelijk boekje, heb het ook al aan andere hondenbezitters uitgeleend, nog niet met geheel-op-vers-overgezet resultaat maar in ieder geval beginnen mensen wel na te denken of brok nu echt de hondenhemel op aarde is!
Dit had dus mijn tekst kunnen zijn. Dat boekje was voor mij de spreekwoordelijke "druppel"! Daarom barfen wij dus. ;D
Door jon
#869103
Ik ben ook erg blij met dit nederlandse boek. Al mijn boeken zijn op dit moment in de leen bij anderen en nu pas merk ik hoe vaak ik kleine dingen nog op wil zoeken. Gelukkig maar dat er hier op BP ook heel wat kennis ligt opgeslagen :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door