Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
#867113
Ik weet niet zeker of het hier thuishoort, maar wist ook geen andere plek ervoor te bedenken ;D

Ik heb begin van de week een mail naar Herby gestuurd met wat vragen, maar nog steeds geen antwoord gehad. Komt dat vaker voor bij ze? ::)


Wil ook wel met iemand meebestellen, maar volgens mij zit er echt niemand in mijn hoek ???
Door ellyenrob
#867115
Meestal maakt hij in het weekend de planning, wij horen vaak op zondag wanneer hij komt brengen.
In welke"hoek" zit jij
Door hermine
#867118
Maak je niet ongerust: Herby heeft het nogal druk, dus het kan soms even duren. Je kan hem ook even bellen natuurlijk.

En eh, ik geloof dat Herby een klantenstop heeft, dus het kan zijn dat je met iemand moet meebestellen, óf je kan Herby heel lief aankijken...
Door pallas
#867177
Maandags werkt hij de mailtjes af, dus misschien wel a.s. maandag een mailtje terug :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#867180
ik hoor ook meestal wat op maandag of dinsdag wat van hem!
Hij komt bij mij morgen leveren en belde me vanmiddag nog op of dat wel uitkomt voor mij!!!!
Ik weet niet waar je woont maar ik bestel ook voor andere dus misschien kan je met m'n volgende bestelling mee.
Als je het te lang vindt duren dan bel je hem even!
ellen
Door laura86
#867212
Ik heb een week of drie geleden een mailtje gestuurd met een aantal vragen. Nog steeds geen reactie en ik denk niet dat dat nog komt. Ze zullen het wel vreselijk druk hebben en geen plek meer voor nieuwe klanten.

Ik denk dat je het beste kan proberen of er iemand in de buurt is waar je mee mee kunt bestellen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#867495
Als ik naar het profiel kijk woont Antrachiet in duitsland.
Door Anthraciet
#867892
Precies ::)
Maar ik werk in Gelderland, dus kan eventueel bij mensen hier in de buurt na het werk wel ophalen.

Maar volgens mij zit er ook praktisch niemand tegen de grens met Duitsland aan, hier in Gelderland....  :-\
Door danielle1980
#867893
Anthraciet schreef: Precies ::)
Maar ik werk in Gelderland, dus kan eventueel bij mensen hier in de buurt na het werk wel ophalen.

Maar volgens mij zit er ook praktisch niemand tegen de grens met Duitsland aan, hier in Gelderland....  :-\
ja ik nog geen 5 minuten, maar ja ligt eraan welke kant he van gelderland :P
Door danielle1980
#867896
Anthraciet schreef: Ik werk in Rheden, waar zit jij dan?
loerbeek...
laatste afslag in nederland A12...richting oberhausen

dus bij babberich, s'heerenberg enz...
Door mirjam_dc
#867898
Wij wonen in Velp (gemeente Rheden) en zijn ook klant bij Herby. Het duurt nog wel een paar weekjes voor ik weer  ga bestellen maar als je dan mee wilt doen laat het maar horen! Het wordt hier meestal op donderdag of vrijdag bezorgd.

groetjes,
Mirjam
Door Anthraciet
#867992
danielle1980 schreef: loerbeek...
laatste afslag in nederland A12...richting oberhausen

dus bij babberich, s'heerenberg enz...

Heee Danielle,

Wat leuk! Ik weet precies waar je woont.... in ons vorige huis! ;D
Leuk je hier tegen te komen haha

Ik kom alleen niet vaak via Loerbeek naar Duitsland, maar áls je weer daar gaat bestellen, hou me dan even op de hoogte, dan kan ik zien of ik het kan regelen. ;)
Door Anthraciet
#867998
mirjam_dc schreef: Wij wonen in Velp (gemeente Rheden) en zijn ook klant bij Herby. Het duurt nog wel een paar weekjes voor ik weer  ga bestellen maar als je dan mee wilt doen laat het maar horen! Het wordt hier meestal op donderdag of vrijdag bezorgd.

groetjes,
Mirjam

Ik kom wel regelmatig in Velp, meestal na mijn werk (of eventueel ervoor, maar dat is meestal erg vroeg c.q. lastig in de zomermaanden :-\)
Laat maar even horen wanneer je weer denkt te bestellen, dan doe ik waarschijnlijk wel mee! 8)
Door danielle1980
#868021
Anthraciet schreef:
Heee Danielle,

Wat leuk! Ik weet precies waar je woont.... in ons vorige huis! ;D
Leuk je hier tegen te komen haha

Ik kom alleen niet vaak via Loerbeek naar Duitsland, maar áls je weer daar gaat bestellen, hou me dan even op de hoogte, dan kan ik zien of ik het kan regelen. ;)
he wat  :o
nou ja zeg ;D
roger? :-\ of ingrid?  :-\

ik heb net besteld, dussss kan nog aanvullen, word voor kerst ergens geleverd :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door