Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca v.d. Post
#85046
Ja inderdaad...

Een kennis van mij geeft haar honden eens per week smuldier, en als de teef drachtig is en puppen heeft fulltime.
Daar ik o.a. Bibi voer, vroeg zij mij wat beter zou zijn.

Omdat ik niets van Smuldier af weet, wil ik eigenlijk heel graag jullie mening hierover horen!

Ik had al eens een berichtje van iem. gezien die niet zo gek was van smuldier nl.

Graag jullie mening over beiden!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#85107
Heb nog nooit Bibi gegeven dus daar kan ik niets over zeggen.Smuldier gebruik ik regelmatig en ook Duck. Duck vinden mijn pups minder lekker dan Rody hart/pens compleet.En ik ben wel tevreden over smuldier maar een ander zal het niet goed vinden. :) :)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#85109
Ik heb zelf geen ervaring met smuldier of Bibi (ik voer Carnibest), maar ik heb hier al veel goeds over Bibi gehoord, en maar weing goeds over smuldier. Ik heb wel een oude discussie over smuldier gevonden, misschien heb je daar wat aan? http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 05;start=0
Als ik zou moeten kiezen tussen die 2 dan ging ik voor Bibi.
Laatst gewijzigd door Nitus op do 22 apr 2004, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#85113
Als mijn pups het niet graag eten geef ik liever iets dat ze wel lekker vinden,toch ?? :D
Door Janet
#85226
Hangt er van af. Zeker met pups zou ik ook naar de voedingswaarde kijken, anders heeft de pup er nog niets aan of je moet heel veel van het goedkopere maar (bij de pups) populairdere voer geven.

Je kunt het eventueel toch ook mengen? Volgens mij is daar geen beletsel voor, bij kvv.
Door yalla
#85291
Ik heb mijn honden weleens Smuldier gegeven en kreeg toen op mijn falie van Lizzy ;D ;D
Door tieneke
#86760
yalla schreef: Ik heb mijn honden weleens Smuldier gegeven en kreeg toen op mijn falie van Lizzy ;D ;D
Jij ook al :o ;D ;D
Door Lizzy
#86762
tieneke schreef:
Jij ook al :o ;D ;D
Jullie doen net alsof ik zo streng ben!

;D
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 25 apr 2004, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#86794
Iedere keer als ik de kop van deze topic zie staan
"Smuldier of Bibi" moet ik telkens denken aan "Opel of Mercedes" ......gek hè ;D
Door Truus
#86798
Paul_Barte schreef: Iedere keer als ik de kop van deze topic zie staan
"Smuldier of Bibi" moet ik telkens denken aan "Opel of Mercedes" ......gek hè ;D
;D ;D ;D Kortere uitleg kan niet!
Hoe verzin je het weer paul !
Door ~anna~
#86823
Truus schreef:

;D ;D ;D Kortere uitleg kan niet!
Hoe verzin je het weer paul !
Opel is toch een goed merk :-\ dus met Smuldierzit het wel goed?
Door Ordell
#86830
balupa schreef: Opel is toch een goed merk :-\ dus met Smuldierzit het wel goed?
Omdat iedere gemiddelde boerenl*l een Opel heeft en daardoor al jaren op nr.1 staat zegt dat nog niets over de kwaliteit van Opel maar meer over de gemiddelde boerenl*l....
Daar bedoel ik jou niet mee hoor, maar wel de gemiddelde Opelrijder......................... ;D ::) 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door