Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#853
Misschien een domme vraag, maarre...vallen de botjes van gebakken kippenpoten (in de koekepan) ook onder gekookte botten..Nee toch?
Door Ink
#854
Gebakken is niet gekookt. Da's waar. Maar wel wegmieteren! En zorgen dat het Saarmonster ze niet alsnog uit de vuilnisbak snaait.
Door sylvia
#856
ja misschien is het beter om het te hebben over verhitte botten zodat ook ons Geer weet dat dat een NO NO is :P ;D ;D ;D
Door geer
#857
Ja, he, maar het nou ook eens voor de geverfde blondjes onder ons wat makkerlijker ;D
Door sylvia
#858
Ja, he, maar het nou ook eens voor de geverfde blondjes onder ons wat makkerlijker  ;D
ja geverfd want aan je foto's te zien is het zeker niet echt blond (qua inteligentie he voor je direkt weer een kleurtje gaat doen ;D )
Door sylvia
#860
Welke foto's?? ???
ehhhhh ik heb er 1 met een korte pony en the fingers natuurlijk ,maar het worden barpraatjes zo
Door geer
#862
Enne...dan nog een...de slager is dicht. Bij de dierenwinkel verkopen ze ook grote (recratie) botten. Ik vroeg of ze gekookt waren, zegt die mevrouw 'nee..gerookt'... Het vlees eraan is inderdaad gerookt (lekkuuuuur) en Saar vindt het heerlijk...ook een nono??
Door SHIVA
#864
Yep. Ook een no no....
hoi sylvia
een domme vraag maar is dat omdat ze zo knoerhard zijn of omdat ze gerookt zijn
een buurman van mij geeft het namelijk wel eens voor mijn honden ze zijn er gek op maar ik haal ze altijd weg als meneer de tuin uit is omdat ik ze zo hard vindt honden niet blij natuurlijk gr shiva
Door sylvia
#865
hoi sylvia
een domme vraag maar is dat omdat ze zo knoerhard zijn of omdat ze gerookt zijn
een buurman van mij geeft het namelijk wel eens voor mijn honden ze zijn er gek op maar ik haal ze altijd weg als meneer de tuin uit is omdat ik ze zo hard vindt honden niet blij natuurlijk  gr shiva
Alles wat je verhit veranderd van structuur zo ook een bot. Het bot wordt er knoer hard van en gaat ervan splinteren. Zo kunnen honden en katten heel makkelijk kippenbotten eten als ze rauw zijn want dan is het bot nog elastisch maar verhit je die botten worden ze hard en zijn de splinters vlijmscherp.
Laatst gewijzigd door sylvia op di 09 sep 2003, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#867
bedankt sylvia  maar wat een schat van een hondje
is dat eigen fok?
gr shiva
nee dat is mijn nieuwe teef ,die heb ik in frankrijk gekocht,ik ga haar eind deze maand ophalen :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door