Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ronja
#850149
Ronja eet nu vers vanaf eind juli. Tot nu toe at ze kip- en haaskarkassen, konijnepootjes, zalmkoppen en wat lamsribjes als bot. Zou ze nu eens een konijne- of lamskop kunnen proberen? Of is dat nog te hard? :-\ :-\
Door dorinekok
#850151
volgens mij kan dat best. Zelf heb ik daar nooit zo bij stil gestaan en ging het ook goed. Ronja (ik moet steeds denken aan de roversdochter) is het inmiddels al best gewend.
succes!
Door Lizzy
#850157
Konijnekop at Linga als pup ook al dus die zou ik zonder problemen durven te geven, na zoveel maanden vers. Lamskop van echt lam is zacht en kun je al geven. Als het eigenlijk schaap is : dan vind ik de schedels sowieso te hard. Die geef ik niet.
Door pallas
#850212
Konijne koppen zijn idd erg zacht, lamskoppen moet je wel om een kleintje vragen.

Hier werden konijnekoppen eerder gegeten dan konijnepoten en lamsribben :)
Door Hanna
#850250
Ronja is toch ongeveer even oud als Anuki? De peuzelt schaap/lamskop weg alsof het niks is!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#850275
Ik heb alleen ervaring met konijnenkoppen, en die zijn redelijk makkelijk te eten. Als ze geen problemen met de lamsribben hebben kun je makkelijk konijnenkoppen geven.
Door Ronja
#850967
dorinekok schreef: volgens mij kan dat best. Zelf heb ik daar nooit zo bij stil gestaan en ging het ook goed. Ronja (ik moet steeds denken aan de roversdochter) is het inmiddels al best gewend.
succes!
Nou ze heet ook naar die roversdochter. Dat maakt Harry wel tot een rover. En dat is wel lullig voor een politieman. ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door