Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#848982
Ik vind zojuist tussen de geitenribben een behoorlijk aantal testikels. Kan iemand mij vertellen wat de voedingswaarde hiervan is en of het tot orgaan of spiervlees behoort?
Door Laura2004
#848984
Het is in mijn ogen orgaanvlees (geslachtsorgaan?) en wat de voedingswaarde is weet ik niet, volgens mijn moeder kreeg ik het vroeger te eten omdat er heel veel vitamientjes in zitten :-X Mijn honden moeten ze niet, dus ik koop ze niet meer.....
Door roefus
#848990
Is inderdaad orgaan, en ik meen ooit gelezen te hebben dat er vooral veel vit. E inzit.
Ik snijd ze zelf doormidden, want ze zijn zo glibberig...en dan rollen ze makkelijk over de vloer  :-X
Door Lizzy
#849057
Tis inderdaad orgaan. Er schijnt veel vitamine E in te zitten. Ik heb hier een keer hele ballen gevoerd. Een van de honden wou er in happen en toen schoot tie door de kamer. Sindsdien snijden we ze heel beschaaft in stukjes.
Door tieneke
#849101
[quote="Lizzy"]
Tis inderdaad orgaan. Er schijnt veel vitamine E in te zitten. Ik heb hier een keer hele ballen gevoerd. Een van de honden wou er in happen en toen schoot tie door de kamer. Sindsdien snijden we ze heel beschaaft in stukjes.
[/quote]
Brrrrr  :-X
Gebruikersavatar
Door *Monique
#849433
[quote="Lizzy"]
Tis inderdaad orgaan. Er schijnt veel vitamine E in te zitten. Ik heb hier een keer hele ballen gevoerd. Een van de honden wou er in happen en toen schoot tie door de kamer. Sindsdien snijden we ze heel beschaaft in stukjes.
[/quote]

:-[ het idee alleen al. Ik had er bij de laatste bestelling van het IC een paar tussen de geitensnippers zitten......ze liggen nog lekker in de vriezer. Ik kom ze vanzelf tegen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door