Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#83481
Vandaag heb ik voor het eerst iets voor de katten klaargemaakt: pens met runderhart...Ze roken eraan, trokken hun neuzen op en draaiden zich om...Ik heb het maar aan de honden gegeven..Wat moet je nu met zulke klieren?? Ze staan sinds november op de carnibest wat ze de laatste dagen ook niet graag eten ....
#84602
Ik heb hier vier katten, twee weten niet hoe gauw ze Op het aanrecht moeten komen als ze pens ruiken...De andere twee weten niet hoe snel zij zich uit de voeten moeten maken als er pens te voorschijn komt ;D

Probeer anders eens alleen hart, hier lusten ze dat wel...
#84993
Yesssssssss!!!! Smokey heeft anderhalve vleugel naar binnengewerkt en Bandit een halve!! Ik had de vleugels wat opengeknipt en toen de buitenkant een beetje geschroeid in de gasvlam. Morgen rauwe spierinkjes. Die zal ik wel eerst pureren want ze wisten vorige week ook niet wat ze met een vissenkop aanmoesten. Willen ze het niet rauw dan zet ik het even kort in de magnetron om een beetje te garen.
#85422
GGGGRRRRRRRR....Het vervolg...Vandaag spierinkjes..Eerst rauw[gemalen] daarna een beetje opgewarmd...daarna gekookt....Nu een uur later, staat het er nog onaangeroerd......Oh ik geloof dat Smokey nee het is Bandit nu aan het eten is!!!! Wat een hopeloos gespuis!!!
#85430
harns49 schreef: GGGGRRRRRRRR....Het vervolg...Vandaag spierinkjes..Eerst rauw[gemalen] daarna een beetje opgewarmd...daarna gekookt....Nu een uur later, staat het er nog onaangeroerd......Oh ik geloof dat Smokey nee het is Bandit nu aan het eten is!!!! Wat een hopeloos gespuis!!!
errug he!!!!!!!!! en dan doe je zo je best :-\
Als je nog spiering hebt geef is een hele en anders gewoon even onder een vliegen netje laten liggen (zodat er geen vliegen op kunnen) tot hij wat beter gaat ruiken :-X ik weet niet of het werkt maar je kan het proberen.
#85676
Ja ik heb nog een stel in de vriezer liggen. Dat zal ik volgende week proberen. De spierinkjes roken anders al behoorlijk vissig :(. Morgen alleen maar carnibest en dan volgende week maar weer proberen.....Gelukkig hebben de honden wel met smaak van hun rauwe spieringen gegeten ;D
#86978
De volgende keer iets minder lang koken,ze kennen nu de geur en vinden dat lekker,dus kun je gaan proberen af te bouwen met het koken.Het wil niet zeggen dat ze het dan blijven eten hier zijn die twee al helemaal niet gek op vis,behalve als ik een blikje tonijn opendraai ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door