Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Leo
#847183
Dat hangt er maar helemaal vanaf. Linga zat tot 7 maanden zelfs op 7% van haar lichaamsgewicht. En bij 5 maanden begon de hoeveelheid af te nemen, zat ze op ongeveer 5% van haar lichaamsgewicht. Bij 7 maanden zat Linga op ongeveer 3% van haar lichaamsgewicht. Het hangt dus erg af van de hond. Maar ik vond zelf dat je het heel snel ziet, wanneer je moet gaan minderen

(Dit is Lizzy onder het account van Leo).
Gebruikersavatar
Door *Monique
#847211
Leo schreef: Dat hangt er maar helemaal vanaf. Linga zat tot 7 maanden zelfs op 7% van haar lichaamsgewicht. En bij 5 maanden begon de hoeveelheid af te nemen, zat ze op ongeveer 5% van haar lichaamsgewicht. Bij 7 maanden zat Linga op ongeveer 3% van haar lichaamsgewicht. Het hangt dus erg af van de hond. Maar ik vond zelf dat je het heel snel ziet, wanneer je moet gaan minderen

(Dit is Lizzy onder het account van Leo).
worden ze dan te dik?
Bantu zit nu op 5%, en ik vind haar niet te dik, maar vraag me eigenlijk of ze niet te hard gaat. Ze weegt nu 14 kilo en is 19 weken. Als ik zie hoe ze functioneert is dit ook goed. Ze is erg aktief en doet het verder super. Ik kan haar ribben goed voelen
De laatste 2 weken kreeg ze 600 tot 650 gram per dag. Met 14 kilo zou ik haar dus op 700 gram moeten gaan zetten.
Ik kreeg haar met 5.5 kg. Dus is ze in 11 weken tijd 8.5 kg aangekomen. De volwassen poedel (en dan ga ik van Vienna uit) zit zo rond de 19 a 20 kilo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door