Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#846357
Ik zit nu achter de pc met een knijper op m'n neus!!!
M'n hondjes eten buiten! schapenpens, wat een ranzige lucht zit daaraan.
En van de honden vindt het schijnbaar zo stinken dat hij er niet in de buurt komt.
Hoort dat zo te stinken?
Dit is echt zo vreselijk vies, heb al een paar keer m'n handen gewassen en nog hangt die prenatante lucht eraan.
Het ergste is dat ik zo aan ons eigen eten moet gaan beginnen :-\ :-\
Had runderpens besteld maar er zat 1 zak schapenpens bij.
Dit zou ik dus never nooit bestellen :P
vreselijk!!!!!!
ellen
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#846368
Ik geef altijd lamspens en ik moet zeggen valt mee de lucht.

je kan je handen even wassen met tandpasta schijnt te helpen.
Door pallas
#846369
Ik heb ook eens schapenpens geleverd gekregen ipv lamspens.
De lucht kwam je dwars door de vriezer tegemoed drijven :yucky: :yucky: :yucky:

de honden stonden er naast, de plassen kwijl op de grond :dribble: :dribble: :dribble:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#846417
heb inderdaad ook altijd runder of lamspens en dat ruikt heeeeerlijk vergeleken met schapenpens, dat nooit meer.
het ligt nu in een plastic tas en gewikkeld in kranten in de kliko, ben blij dat ze het morgen al komen legen.
ellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#846448
vanaalst schreef: heb inderdaad ook altijd runder of lamspens en dat ruikt heeeeerlijk vergeleken met schapenpens, dat nooit meer.
het ligt nu in een plastic tas en gewikkeld in kranten in de kliko, ben blij dat ze het morgen al komen legen.
ellen
Ik vroeg vandeweek nog aan mijn slager....wat geven ze die beesten te vreten....tering wat een meur komt daar vanaf :-X

Maarja, die vetnekken hier vinden het natuurlijk weer geweldig, dus toe maar ;D
Door K&D
#846477
Ik heb liever lamspens dan runderpens. Ik haal ze (kakel)vers bij het slachthuis en vind ze veel minder 'stinken' dan runderpens.

Als het echt meurdemeur is dan is er misschien iets niet goed? Of misschien stinkt schapenpens toch erger dan lamspens? Of ze hebben kuilvoer of zo gehad net voor hun laatste snik?
Door Caroline A.
#846482
De pens van het slachthuis valt inderdaad erg mee, maar de pens die ik van Herby had  :P maar Luna vindt het wel lekker.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#846484
Dubhe en Kyrah schreef: Ik heb liever lamspens dan runderpens. Ik haal ze (kakel)vers bij het slachthuis en vind ze veel minder 'stinken' dan runderpens.

Als het echt meurdemeur is dan is er misschien iets niet goed? Of misschien stinkt schapenpens toch erger dan lamspens? Of ze hebben kuilvoer of zo gehad net voor hun laatste snik?

Ik denk als ik die pensjes hier schoonspoell dat de stank ook wel meevalt. Maar ik krijg ze dus echt met inhoud en al en van die inhoud ga je echt achteruit lopen terwijl het volgens mijn slager hoofdzakelijk gras is. Het is ook wel erg groen, maar sjippieee wat een meur :-X
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#846519
de inhoud van die schapenpens was donker bruin?!
Het leek wel op spuitpoep en zo rook het ook.
In huis hangt nog die lucht, er staan nu een aantal geurkaarsje aan!!!!
ellen
Gebruikersavatar
Door Pauline
#846533
De pensjes die ik van het slachthuis haal zijn niet gespoeld (als ik dat van te voren aangeef), geldt voor zowel lams-, schaap- als runderpens. Ik vind het echt niet stinken, maar misschien zegt dat meer over mij.......  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#846537
vanaalst schreef: de inhoud van die schapenpens was donker bruin?!
Het leek wel op spuitpoep en zo rook het ook.
In huis hangt nog die lucht, er staan nu een aantal geurkaarsje aan!!!!
ellen
JUK, dan ga je je pas echt afvragen wat die beesten gegeten hebben :o :o
Door roefus
#846574
Heb via een leverancier ook 'n keer runderpens gehad, die de prijs haalde van 'pure poep-inhoud'  :-X
De honden hebben het gegeten, maar niet héél erg enthousiast (ze houden niet van poep).
Lamspens (van Herby) was hier net redelijk schoon, schapenpens rook iets meer.
Runderpens vind ik zelfs nauwelijks ruiken  :-[  (zal dus wel gewenning zijn  ;)).
Maar die ENE runderpens...zo erg heeft nog nooit iets gestonken  :-X
Van de andere kant...ook een paar keer hertenpens gehad...en dat was ook licht-bruine poep  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#846665
je dacht toch niet dat ze hier binnen pens eten, het moet nm eerst harstikke dood van ze, dus ze lopen te schudden alsof het een lieve luste is.
Nee hoor hier eten ze ook buiten. kan je nagaan hoe het stonk!!!!!!
we roken het binnen!!!!
ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door