Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
#83871
Kan iemand mij vertellen of dit duur is?

kippenhartjes/lamshartjes 2,50 per kilo
lamslevertjes 2,50 per kilo
lamsnekken/ribben 5,95 per kilo

Verder hadden ze nog lamstong, lamskop, lamsrug, lamsschouder.... he, verdorie, nou weet ik de prijzen daar niet meer van.
Maar met heel gebrekkig gedoe allemaal bij die Islamiet, heb ik afgesproken dat ze de botten van lam en kalf bewaren voor mij.
Door Ollie
#83874
De kippenhartjes vind ik wel duur, ik betaal daar 1 euro per kilo voor. De lamshartjes is volgens mij niet duur. De rest weet ik eingelijk niet wat daar de prijzen van zijn. ???
Door laura
#83877
Bij de islamiet bij ons vragen ze voor lamsribben 3.95 per 500 GRAM. dus 8 euro per kilo.

Ik zoek nog een goedkopere, want dit wil ik er niet voor betalen.
Door Marion
#83883
Ik heb bij mijn marokkaanse slager ook 7 euro per kilo betaald voor lamsribbetjes.
Verder vind ik de rest niet echt duur, maar idd zouden kippenhartjes goedkoper moeten zijn dan lamshartjes denk ik.
Maar ervaring heb ik er niet mee hoor! Ben zelf nog maar 1 keer bij de marokkaanse slager wezen shoppen voor Tommie ;)
Door casangio
#84306
Hoi, hoi

Ik betaal voor de lamsribben met vlees eraan bij de islamiet Euro 7,-- per kilo. En bij de groene weg kale lamsribben 2 Euro de kilo

groetjes,

alma
Laatst gewijzigd door casangio op wo 21 apr 2004, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jose
#84435
Ik vind de botten een beetje duur. Als ik het goed heb begrepen kon je bij die slachter waar we het laatst over hebben alles zo mee nemen aan bod. Ik ben der ook nog niet geweest verder maar zou daar toch eerts ook gaan kijken.
Door Marion
#84539
Marion schreef: Ik heb bij mijn marokkaanse slager ook 7 euro per kilo betaald voor lamsribbetjes.
Vergeten erbij te zeggen: maar dit zijn dus lamsribbetjes met vlees eraan!
Door Janet
#85223
Ik betaal 3,95/kg voor lamsspareribs. En ca. 2,00-2,50/kg voor hart.

Voor het hele mooie vlees met wat bot (lamskoteletten) betaal ik tussen de 5,00-7,00/kg, afhankelijk van de hoeveelheid vlees die aan het bot zit. De lamsnekken weet ik niet, volgens mij zijn die iets van 4,95/kg, maar ik kan er iets naast zitten.

Schaap en geit zijn een beetje afhankelijk van de leveringsmogelijkheid. Rundvlees (soepvlees) is 5,00 per kg. Kalfsribben/staarten zijn 4,95/kg (mooie ribben mét best veel vlees).
Door Lind@
#85517
Ik kwam vandaag weer in de Turkse supermarkt, en liep naar de vleesafdeling. Die vrouw gaf me een knipoog, liep de koeling in en kwam terug met een zakje botten van lam. Dat vond ik zo leuk!
Ik dacht de vorige keer dat ze er helemaal niets van begreep, er zitten ribben in, met best veel vlees, en volgens mij een soort borstbeentje en nog wat botten waar niet veel vlees aan zit.
Door qyan
#85541
Janet schreef: Ik betaal 3,95/kg voor lamsspareribs. En ca. 2,00-2,50/kg voor hart.

Voor het hele mooie vlees met wat bot (lamskoteletten) betaal ik tussen de 5,00-7,00/kg, afhankelijk van de hoeveelheid vlees die aan het bot zit. De lamsnekken weet ik niet, volgens mij zijn die iets van 4,95/kg, maar ik kan er iets naast zitten.

Schaap en geit zijn een beetje afhankelijk van de leveringsmogelijkheid. Rundvlees (soepvlees) is 5,00 per kg. Kalfsribben/staarten zijn 4,95/kg (mooie ribben mét best veel vlees).
nou, dat heb ik gister nou ook betaald ;D
Door Lind@
#85562
qyan schreef:

nou, dat heb ik gister nou ook betaald ;D
Da's toevallig, zeker samen gegaan :P
Door qyan
#85581
Sunna schreef:
Da's toevallig, zeker samen gegaan :P
nee, ze kwam wel binnen lopen, ze woont er tegenover ;D
nee, ben met carmen mee gereden en die had wolvegirl ook op gehaald.
en met zijn drieen zijn we daarna bij janet op de cola gegaan ;D
Door Janet
#85592
Ja, de arme schoonmaker kreeg een hartverzakking toen hij hoorde dat het voor de hondjes was ;D.
Door qyan
#85610
Janet schreef: Ja, de arme schoonmaker kreeg een hartverzakking toen hij hoorde dat het voor de hondjes was ;D.
vooral toen die hoorde hoe groot de hondjes waren ;D
Door Janet
#85706
En de verkoper sjouwde zich rot met die ribbenkasten ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door