Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#83979
Mogen honden ook geitenpens hebben? En moet dat enige tijd zijn ingevroren om eventuele bacteriën te doden? Welke botten zou ik kunnen gebruiken voor mijn honden? Anders ga ik ff iemand aan zijn mouw trekken als dit kan/mag.
Door Jolly
#83990
als het niet al te oude geiten zijn, kan je de ribben gebruiken, pens zou ik zeker 2 weken in de vriezer mikken en voor de rest qua vlees kan je best veel gebruiken van de geit.
Toch? echte barfers :D
Door avalon
#83998
Jolly schreef: als het niet al te oude geiten zijn, kan je de ribben gebruiken, pens zou ik zeker 2 weken in de vriezer mikken en voor de rest qua vlees kan je best veel gebruiken van de geit.
Toch? echte barfers :D
Ze zijn pas geboren ;D
Door Jolly
#84025
de geiten?

dan zijn het nog lammetjes, dan kan je ze zo alles geven, denk alleen niet dat er veel vlees aanzit en ook niet dat ze al een goede volle pens hebben :)
Door Jolly
#84032
owwww, vandaar

ben je wel mooi op tijd, kan je ze zelf zien groeien ;D

ik denk dat er tzt wel iemand anders ook reageert en dat je dan wat betere info krijgt, aan mij heppie niet veel zo ;D
Door Lizzy
#84051
avalon schreef: Mogen honden ook geitenpens hebben? En moet dat enige tijd zijn ingevroren om eventuele bacteriën te doden? Welke botten zou ik kunnen gebruiken voor mijn honden? Anders ga ik ff iemand aan zijn mouw trekken als dit kan/mag.
Geitenpens? Ik zie niet in wat er mis mee zou kunnen zijn! Ik zou ze alleen ook een paar weken in de vriezer mikken. En bedoel je geitenbotten (van jonge geitjes)? Alle niet-dragende delen!! Vinden honden heerlijk! Ik geef regelmatig geitenbotten aan mijn honden (ribben).

Groetjes, Lizzy
Door crutz
#84064
ze krijgen hier regelmatig geiten ribben (liggen per halve ribbenkast bij de islamiet) en dat gaat er erg makkelijk in (zelfs bij die kieskeurige heren hier ;D)
Door Janet
#85225
Geit is hier ook erg in trek. En vrees niet als je per ongeluk geit voor jezelf er uit haalt: als je het zachtjes laat stoven met knoflook en kruiden, is het ook voor jezelf erg lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door