Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#836308
Sinds een aantal weken staan de honden hier op 1 maaltijd per dag. Als ik ze voorheen rauwe vis gaf [sardientjes, tonijn of zalm] dan was dat 1 keer per week 1/3 van hun dagmaaltijd als ontbijt. Nu kan ik dat natuurlijk zo blijven doen: zo eens per week 2 maaltijden.

Maar wat ik me afvraag is kun je in mijn geval in 1 keer ook 1 grote vismaaltijd geven? Bv dan 1 keer in de drie weken? Of kun je een gedeelte vis bij een gedeelte vlees geven? Mijn gevoel zegt van deze laatste twee opties,  niet,  maar het is een gevoel.
Door Lizzy
#836322
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp... Je vraagt je af of je eens per twee weken, dus 1 maaltijd van de 14 volledig uit vis kan laten bestaan? Ik zou niet weten waarom niet, eerlijk gezegd. Zolang je honden er goed op reageren: prima. Ik combineer vis wel gewoon met vlees. Vanmorgen kregen ze hier vuile haring met een paar kippenvleugels en dat vinden ze prima en reageren daar goed op.
Door ~Joke~
#836326
Ja dat bedoelde ik dus  :) Bedankt! Dan geef ik vanavond de vis samen met vlees en zie hoe dat gaat!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door