Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#81865
Aangezien ik het niet zo handig vond om de schapenpensen eerst 3 weken in te vriezen, omdat me dat te veel ruimte in de vriezer inneemt, heb ik maar wat schapenpensen meegenomen van Corine .......
Vanavond was het zo ver, want het duurt toch wel bijna 2 dagen voordat die 6 pensen ontdooid waren.
De dames hebben ieder een stuk van 1,5 kg gekregen, Noël nog wat meer, de jonge teven ieder een stuk van 1 kg en Sheddie 200 gram ;D
Nou NIKS HAP SLIK WEG ................
Bjuly ligt de boel nu nog te bekijken of het niet vanzelf in stukjes uit elkaar valt ;D, en de rest is nu toch zeker al bijna een HALF UUR aan het kauwen ....
Noël stond het ook eerst eens te bekijken, waar hij zou beginnen. Toen ik hem een handje wilde helpen, gromde hij voor het eerst in zijn leven tegen me, wat hem dus een flinke knal voor zijn kop heeft opgeleverd >:( >:(
Toen was het hem weer duidelijk, dat IK de baas ben ....... ;)
Volgens mij zijn ze NU nog steeds aan het kauwen .....
Ze vinden het wel lekker, uitgezonderd Bjuly.
Maar goed, die ligt lekker in de wei, dus die is mooi druk met het bewaken van haar pens, alhoewel de anderen er helemaal niet bij kunnen ....
Nu hoop ik alleen, dat ze het straks niet uitkotsen, maar dat zien we dan wel weer ... ::) ::)
Door zurca
#81869
;D ;D ;D
Dat moet een mooi gezicht zijn, al die kauwende honden..

Enne als het erweer uitkomt...dan hebben ze geluk! Kunnen ze er nog een keer van genieten maar dan hoeven ze er minder moeite voor te doen.. :-X ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#81929
;D ;D ;D, ach, al het begin is moeilijk zeggen ze toch weleens? Of je hebt gewoon keurig nette hondjes, die heel rustig liggen te genieten van hun maaltje ;). Ik hoop voor je dat ze niet zijn gaan herkauwen :-X ;D
Laatst gewijzigd door Nitus op vr 16 apr 2004, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#81932
Bjuly heeft er dus NIETS van gegeten .............
Ik heb haar maar weer Carnibest gegeven.
De 2 jonge teven hadden alles op, Noël en Romy hebben beiden een flink stuk laten liggen .......
Ik zal die morgen aan kleinere stukjes snijden en dan door het andere voer heen doen.

Tot nu toe zit alles er nog in ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door