Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door claudia-77
#828828
Nou vanavond was het dan zover dat mijn honden voor de eerste keer vis in hun bak konden vinden  :)

Toen ik het allemaal aan het uiwegen was stond Queeny, mijn oudste hond te piepen en tegen het aanrecht op te spingen en met een blik te kijken van aaaaaahhhhhhh laat je het vallen  :)
Tess stond ook te kijken maar hield zich rustig en faith lag op de bank met een schuin oog toe te kijken met de hoop dat het niet voor haar zou zijn  ::)

De sardientjes waren vrij groot dat ik maar besloten had om ze 1 keer door de midden te snijden, dus een deel met kop en een deel met staart.

Toen ik het eindelijk in de bakken had en neerzette begon Queeny heel erg netjes uit haar bak te eten en ze kauwde perfect.
Tess haalde eerst een stuk uit de bak pleurde het een meter door de kamer heen en begon het toen pas op te eten ook keurig netjes.
Faith ja zoals al verwacht van hoe ze zat te kijken moest er in eerste instantie niets van hebben, wat de boer niet kent dat vreet ie niet  ;D en ze keek echt met zo'n kop van baas hoe kun je dit je schatje aandoen  :) en de andere honden werden ook met een kop aangekeken van jezus vreten jullie dat viespeuken  :D Toch heb ik het nog even laten staan. Toen Tess het op had ging ze naar faith haar bak toe, gelukkig pikte faith dit niet en begon toen toch ook maar te eten, eerst met hele lange tanden maar toen ze eenmaal de smaak te pakken had was het ook zo op.

Ik vond het heerlijk om hiernaar te kijken en ze te zien genieten.
Door roefus
#828840
Hee....wat LEUK !!!  :D :D :D

En nee...ik ben niet 'n béétje jaloers  >:(
Grote mieperds hier, met vis.
Ben al blij dat er tegenwoordig wat stukken rauwe zalm ingaan  :P

Ja, heerlijk hè om ze zo te zien genieten?
Voelt toch anders dan een schep brokken  ;)
Door pallas
#829024
haha, leuk verhaal de eerste keer sardientjes :)

Hier ging het net zo: eentje vrat het direct op en stond nog een uur na te kwijlen de ander had zo iets van ïs dat eetbaar dan?? ??? en at het pas na veel aandringen op!

Nu is het een ware tractatie als er vis op het menu staat ;D ;D
Door Nynke
#829231
Jeppe en Gunnar aten de eerste keer hun sardientjes zo op, toen Pezzo voor het eerst een sardientje kreeg, heb ik het vrij klein gesneden door een beetje carnibest gemengd. Toen wou hij het wel eten. Sowieso geef ik de sardines in stukken gesneden, vraag me niet waarom ::) :-[
Door Nynke
#830361
Gisterochtend hebben de hondjes elk 2 sardientjes gekregen, Gunnar at ze achter elkaar op, na ze eerst grondig afgelikt te hebben. Jeppe had er 1 op, toen besloot hij dat die van Pezzo lekkerder waren en heeft de hele tijd bij Pezzo's bakje gezeten. Pezzo wou ze eerst helemaal niet, maar heeft ze uiteindelijk, na een half uur, toch maar opgegeten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door