Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door spickenstef
#824934
Ik woon in België en het is hier heel moeilijk om aan geschikt barfkarkassen te komen. kan iemand een oplossing vinden voor mij. Is het eventueel een oplossing dat ik bij iemand bestel (herby) of zo en het dan bij iemand van jullie laat bezorgen waar ik het dan kan oppikken . Is er mischien iemand in Limburg of brabant die mij kan helpen . Ik zelf Woon in Neerpelt in België zoals ik al zei . Ik hoop op veel reacties want hier kan ik wel wat krijgen maar het is heel eentonig  :'(
Door Deesje
#825015
wij wonen zelf in utrecht, maar mijn ouders wonen in nl limburg bij maasmechelen.. het is alleen een beetje moeilijk denk ik want mijn ouders hebben al nauwelijks plek in de vriezer voor onze weekendhoeveelheden.

ik heb geen idee waar je in limburg barf kunt bestellen maar misschien zijn er ook limburgse leveranciers die naar belgie leveren?
of je zou het bij mijn ouders kunnen laten leveren en daar dezelfde dag (avond)afhalen? (ik heb mijn ouders nog niet gevraagd trws, dus is onder voorbehoud.)

ik hbe echter ook niet echt een idee van de barfleveranciers in limburg... dus weet niet hoeveel je daar kunt krijgen
Door roefus
#825080
Ik woon zelf in Weert (limburg) en dat is volgens mij niet zo heel ver van Neerpelt af.
Heb nu ook zelf een bestelling geplaatst (en nog voor iemand anders, in de buurt).
Wellicht valt dat te combineren met een bestelling van jou?

Ik heb zelf ook nog geen antwoord op mijn mail gehad (dat duurt soms 'n paar dagen).
Maar je kunt natuurlijk altijd even bellen  ;)
Door spickenstef
#825378
Ik zal dan maar eerst eens afwachten op herby zekers en dan kan ik wel met Roufus iets afspreken zekers. want dat is heel kort bij me zo'n 30 km das te doen he en dan delen we de leverprijs door drie haha
Door roefus
#825872
spickenstef schreef: Ik zal dan maar eerst eens afwachten op herby zekers en dan kan ik wel met Roufus iets afspreken zekers. want dat is heel kort bij me zo'n 30 km das te doen he en dan delen we de leverprijs door drie haha
Dan zou ik toch zekers ( :D) Herby maar eens bellen, of dat allemaal kan. ;)
Ik heb begrepen dat hij geen nieuwe klanten wil aannemen buiten de bezorgregio's.
Dus ik zou er in ieder geval even een telefoontje aan wagen, of het één en ander nog te regelen valt  ;)
Door ~anna~
#827590
spickenstef schreef: herby heeft een berichtje gestuurd dat hij niet bij me leverd  :'( jammer maar ik heb begrip voor zijn beslissing
Kop op er zijn zat andere mogelijkheden hoor.
Door marjan68
#827934
balou&crystal schreef: Dat zit bij mij in de buurt kan spickenstef net zo goed samen met mij bestellen en dan zelf komen ophalen ;)
Ik geloof dat ze ook bezorgen maar weet zo niet meer de route. Ik weet wel dat het een groot bezorg gebied is wat ze hebben.
Door roefus
#829214
spickenstef schreef: Ik heb ondertussenal bij iemand anders besteld . Maar is gemakkelijk voor de volgende keer . zal wel effe dure want ik heb voor 160€ vlees besteld
Zie dit nu pas.
Eigenlijk begrijp ik niet waarom Herby het niet oppakte, het was dan één bezorgadres geweest (dus niet extra rijden) en dan samen voor een 500 euro.

In ieder geval fijn dat je inmiddels voorzien bent  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door