Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Golum
#826970
Nou hehe, ik heb het gevonden hoor.. Ik zet het even hier neer zodat andere mutserige levereters er iets aan hebben.
Gollum loopt al vanaf het begin dat ze rauw krijgt te mutsen met lever. Ik heb het verstopt, geprakt, gekookt, gebakken, gemixt, altijd ging het er met zware moeite in als ik t er al in kreeg. Ook van verschillende diersoorten lever hielp niet altijd (runderlever vond ze iets lekkerder).
En nu heb ik een droogmachine, en bedacht dat ik dan maar lever ging proberen te drogen.. Het was even een werkje, maar het is gelukt!!!  ;D
Ik riep vanochtend 'Golum koekje' (magisch woord, hihi) en ze stond binnen no-time voor m'n neus. En lekker dat ze het vond!!!  :circle:
Eindelijk vind ze lever lekker! Weliswaar in gedroogde vorm, maar dat doet niets af aan de voedingsstoffen toch?
Gebruikersavatar
Door Dian
#826972
Fijn dat ze het zo wel wil eten. Ik gebruik voor Rakker ook gedroogde lever als trainingssnoepjes, maar niet iedere hond hoeft het. Rakker's kleine JR-vriendinnetje vindt het dus echt bleh en spuugt het uit, terwijl ze ander gedroogd vlees heerlijk vind :)
Door Golum
#826974
Dian schreef: Fijn dat ze het zo wel wil eten. Ik gebruik voor Rakker ook gedroogde lever als trainingssnoepjes, maar niet iedere hond hoeft het. Rakker's kleine JR-vriendinnetje vindt het dus echt bleh en spuugt het uit, terwijl ze ander gedroogd vlees heerlijk vind :)
Ik ben zooo blij, ik begon me inmiddels toch zorgen te maken over tekorten.. Gek hoe smaken ook onder honden kunnen verschillen  :D De 1 doet een moord voor lever en Gol tuft het zo uit, ook al heeft ze de hele dag niets anders gehad. Ik ben blij dat ik niet meer zo'n strijd hoef te voeren, integendeel, commando's voert ze nu stukken sneller uit als ik met n stukje gedroogde lever voor dr neus sta  ;D
Joepie  ;D
#827486
Bij mij laten ze bijna allemaal de reguliere lever voor wat het is, is echt  :puke: :puke: :puke: maar biologische lever vinden ze :dribble: :dribble: :dribble: Zelf vind ik ook de biologische lever er stukken apetijtelijker uitzien. Het is ook vele malen steviger. Als het even kan geef ik dus biologische lever en het liefst het overige orgaanvlees biologisch.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door