Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ziviaantje
#826293
Ik heb al even wat kalige geitenribjes in de vriezer liggen. Er zit wel wat vlees aan, maar niet veel. Ik wil het binnenkort toch eens gaan opvoeren, maar wat kan ik het beste erbij geven ? Normaal krijgt ze KVV met een beetje BARF. Als ik goed bevleesde ribjes geef geef ik er niks bij.
Door Femke
#826303
je kan ze als toetje geven na een KVV maaltijd. En anders met een beetje spier- en/of orgaanvlees geven.
Door Cindy de Wolf
#826734
Femke schreef: je kan ze als toetje geven na een KVV maaltijd. En anders met een beetje spier- en/of orgaanvlees geven.
Dat doe ik ook altijd met de lamsbotten die je vaak krijgt bij het IC. Die krijgen ze dan als toetje na een KVV maaltijd. Werkt hier prima!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#826782
Ze zijn hier zelfs dol op kalige ribjes....., die hebben ze liever dan bevleesde ribjes..... ::) ::) ::) ::)
Door Truus
#826792
Om verstopping te voorkomen zou ik eerst een goede ondergrond geven van van spier/orgaanvlees. Ik geef meer orgaanvlees omdat ze er anders wat moeite me krijgen met de ontlasting.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door