Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#823921
Toen ik mijn pup net had (zat op brok) kon die geen kippebot goed verteren op advies van Lizzy ben ik ze plat gaan slaan en in combi met pens/kopvlees gaan geven,daarna ongeplet met pens/kopvlees en toen dat goed ging ongeplet en zonder pens of kopvlees.
En dat ging heel goed,kippenek,vleugel(wel ingeknipt)parelhoen en kwartel at ie heel goed en zonder spugen van botjes.
Maar nou heeft ie gisteravond dus gewoon weer zijn portie kippenek(250 gram) gehad en vanmorgen spuugde hij dus toch kleine botjes uit.

Verstandig om weer even terug te gaan met voeren.Platslaan en weer in combi geven met pens?Of gewoon geven ongeplet en zonder pens erbij?
Door Ronja
#823955
Ach wat vervelend. Maar spugen bij een hond is niet zo erg, toch? Ronja had dat niet maar kreeg soms wel 'het zuur' na een paar uur. Boertje en wat maagzuur. Leuk om Dorian hier terug te zien. Klopt toch he?  ;)
Door roefus
#823964
Ik zou zelf ervoor kiezen om er een lapje vlees of pens bij te geven.
Niet meer pletten (want het ging al bijna helemaal goed) maar gewoon nog wat vlees erbij om de boel goed in te pakken.
Door judith1967
#824181
Ronja schreef: Ach wat vervelend. Maar spugen bij een hond is niet zo erg, toch? Ronja had dat niet maar kreeg soms wel 'het zuur' na een paar uur. Boertje en wat maagzuur. Leuk om Dorian hier terug te zien. Klopt toch he?  ;)
Ja,klopt dat is Dorian.

Ja,hij vind rauwe helemaal geweldig en ik ook .
Ik zit ern aast op de bank als hij in zijn bench te eten krijg,maar ik geniet er elke keer weer van. 8)
Door judith1967
#824183
roefus schreef: Ik zou zelf ervoor kiezen om er een lapje vlees of pens bij te geven.
Niet meer pletten (want het ging al bijna helemaal goed) maar gewoon nog wat vlees erbij om de boel goed in te pakken.
Was vergeten erbij te vermelden dat ik gisteren mijn kippekarkas binnen heb gekregen(van herby
Dus die niet pletten,maar zo laten met lapje pens erbij?
Voor 2 x nog kippenek en dan ga ik over op de kippekarkas.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door