Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#822886
ik heb een vraag eigenlijk. mijn honden aten altijd met smaak de zalmkoppen op. maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. heb zelf ze een maand niet gegeven met het idee dan eten ze het wel weer maar niet echt dus. mondjes maat en maar erg weinig. zelfs niet na een dag vasten :-\. komt dit wel vaker voor? of vinden ze het gewoon weg niet lekker
Gebruikersavatar
Door pike
#822893
Hier hetzelfde. eerst aten ze ze met smaak, toen wilden ze ze niet meer.
Ik ging over op makreel, die vonden ze lekker, toen inene niet meer.
Op dit moment eten ze zalmfilet (wilde uit de pacifische oc.) en (schoongemaakte) sardien. Voor hoelang, ik weet het niet  :-\
Door lightning
#822933
blikjes tonijn willen ze wel op water basis dan maar die zalmkop? ik weet het niet hoor vind het zonde om ze allemaal weg te gooien
Door *Natasja*
#822935
Hier ook, het was altijd Benthe's favoriete BARF-maaltijd, ze was helemaal zielsgelukkig als ze een zalmkop op had. En van het ene op het andere moment moet ze ze niet meer, ook de volgende dag niet. Ik heb geprobeerd om een paar maanden geen zalmkop te geven, maar daarna moest ze ze nog steeds niet. Gek he?
Door lightning
#822940
ja ik vind het heel gek... zou er iets in de zalm zitten of zo dat ze die niet meer lusten?
Gebruikersavatar
Door pike
#822949
Mijn indruk is ook dat er iets met die vis aan de hand is. Anders maak je mij niet wijs dat ze het van de ene op de andere dag niet moeten. Niet dat ik bedoel dat hij bedorven is, maar een hond ruikt zo giga veel beter dan een mens, die ruikt wat die vis gegeten heeft en dat staat hem misschien niet aan. Of het water waar die vis in gezwommen heeft staat hem niet aan. In geval van kweekvis: misschien heeft er wel een medicijn door het voer gezeten. Ik noem maar wat, maar zoiets moet het zijn. Ooit had ik een hond, die lustte graag runderhart, maar als het uit Noorwegen kwam dan trok hij zijn neus ervoor op. Moest ie niet. Hij was daar heel consequent in. En het zag er in onze ogen toch echt goed uit en het rook naar ons idee goed. Was het hart afkomstig van koeien uit Australië dan was het prima.  (Vroeger stond er altijd een stempel op het hart zodat je kon zien waar het vandan kwam).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door