Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#822376
Wij hebben elke week wel een makreel want das goede vette vis en is gezond voor ons maar mogen de hondjes dat nou ook? Elke week vraagt Mart aan me: mag Tara een stukkie? Zeg ik dat weet ik niet ik zal het eens op de barf vragen en elke keer vergat ik het weer dus bij deze.
Door roefus
#822378
Ik geef ze gerust een stuk gerookte makreel. het 'vlees' dan hè, niet de graatjes.
En omdat het hier niet zo'n geweldige viseters zijn (wat 'rauw' betreft) koop ik ook al eens 'n gestoomde makreel voor de lieverdjes  ::) :)
Door Anita*
#822381
roefus schreef: Ik geef ze gerust een stuk gerookte makreel. het 'vlees' dan hè, niet de graatjes.
En omdat het hier niet zo'n geweldige viseters zijn (wat 'rauw' betreft) koop ik ook al eens 'n gestoomde makreel voor de lieverdjes  ::) :)
Dus dat kan geen kwaad?Tuurlijk zonder de graatjes, Mart fileerd ze altijd helemaal.
Door roefus
#822388
Anita* schreef: Dus dat kan geen kwaad?Tuurlijk zonder de graatjes, Mart fileerd ze altijd helemaal.
Nee joh, kan geen kwaad.  ;)
Is een heerlijk tussendoortje voor Tara  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door