Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#822306
Vandaag ben ik begonnen met de Missie BAHO (Benthe Aan Het Orgaanvlees). Tot nu toe kreeg ze als orgaanmaaltijd altijd nog schijven Rodi Hart&Pens, Lamshart of Pens. Vandaag heb ik voor het eerst 100gram lever heel klein gesneden en door 2 schijven Rodi gemengd. Ze heeft alles opgegeten, op 4 stukjes na: de grootste. Madame Tuttebel vond die blijkbaar te groot  :P

Vanaf nu ga ik dit vaker doen en hoop haar zo heeeeeel langzaamaan aan het orgaanvlees te krijgen.
#822309
Angelique schreef: Nouuuuu dat is toch een heel goed begin van de missie. Geeft de burger in ieder geval moed!
Ja, inderdaad. Al komt ze uiteindelijk maar op 50/50 uit (helft Rodi, helft stukjes orgaanvlees), dan is wat mij betreft de missie geslaagd.
#822310
Hier gaat gelukkig alles met groots gemak erin ;) (alleen vis levert problemen) maar ik ga er vanuit dat die 50/50 je zeker gaat lukken ;)
Mijn tuttenbellenkat eet nu ook eendagskuiken (en eerst wilde die nooit iets wat ook maar met echt vlees te maken heeft of te groot was hebben ;)) dus er is hoop ;)
#822653
Hier ben ik zo bezig met missie BAV dan.... ;)Baya Aan Vis de stukjes steeds groter laten worden,
hier is orgaan het eerste dat madam eruit zoekt. en dan wint een stukje lever altijd! hoe diep het eronder in verstopt ligt, dat eet ze het eerst.
#825317
202spots schreef: rauw of gekookt pureren en dan door 't andere vlees roeren :P
Ow jakkie, dat heb ik 1 keer gedaan met kippelevertjes, voor Beau. Dat doe ik dus echt noooooit meer, wat een troep. Nee hoor, als Mevrouw het niet lust, dan gaat ze lekker weer terug naar de Rodi.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door