Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Deesje
#814126
ik weet niet of de herder-pup-eigenaren en andere honden waarvan de oortjes omhoog moeten gaan staan er ook ervaring mee hebben maar de oortjes van kito staan al heel netjes omhoog.. sinds vorige week (13 weken) staan ze wel zo'n beetje de hele dag overeind terwijl dit normaal vanaf zo'n 4 maanden gebeurt..
zijn zusje (zijn evenbeeld qua uiterlijk) eet niet zo goed en minder barf en kvv heft nog half hangende oortjes..
wat ik hiermee ook wil zeggen is dat t met de calciumhoeveelheid in een barf/kvv menu wel goed zit.. en dat er soms zeker voor pups teveel nadruk op gelegd wordt.. (bij de da tenminste..??)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#814133
Eh, ik heb wel een hond waarvan de oortjes omhoog zijn gaan staan terwijl het ras eigenlijk hangende oren hoort te hebben.  :-[Zou dat dan door het barfen komen?  ;);D
Door ~anna~
#814140
Als de oortjes staan kunnen ze later weer gaan hangen totdat ze weer gaan staan en blijven staan ::) :)
Door wenche
#814184
Bij mijn hond stonden de oren pas definitief toen hij bijna anderhalf was.... 8)
Door Deesje
#814235
bij de thai moet dat iets eerder (4-6 maanden), ze kunnen bij t wisselen van de tandjes wel weer even zakken maar moeten vrij snel weer omhoog bljven staan..
Door judith1967
#814246
Heb een Hollandse Herder pup van nu bijna 14 weken,en zijn oortjes stonden al met 9 weken,en ze staan nu nog.

Ze kunnen gaan staan en dan weer hangen enzo,maar na het wisselen gan ze meestal definitief staan
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door