Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wenche
#812973
Wat je hond wel en niet lust, voordat je er hele kilo's van in je vriezer gooit????

En heeft iemand, of weet iemand een lijst met wat er onder de verschillende "groepen" valt...
Dus bv soorten vleesbotten, soorten recreatiebotten etc... (nu kan ik het orgaanvlees en de groenten zelf nog wel bedenken, maar voor de rest wordt het wat moeilijker..)

En (weet niet of ik goed genoeg gezocht heb) maar waar gebruik je precies recreatiebotten voor... geef je dit naast de volledige maaltijd, of trek je een bepaald aantal grammen af van dat aantal (gezien er soms toch nog lekker restjes vlees aan zitten (toch)
Laatst gewijzigd door wenche op di 21 aug 2007, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Natasja*
#812975
wenche schreef: Wat je hond wel en niet lust, voordat je er hele kilo's van in je vriezer gooit????
De eerste keer een kleine hoeveelheid kopen of bestellen, lijkt me nogal eenvoudig  ;)
Door wenche
#812977
Ja, maar de meeste dingen gaan pas vanaf een kilo...

(ik zou natuurlijk een medebesteller lief aan kunnen kijken of ik dan bv 500 gr ofzo van diegene kan kopen ;))
Gebruikersavatar
Door Angelique
#812994
wenche schreef: Wat je hond wel en niet lust, voordat je er hele kilo's van in je vriezer gooit????

En heeft iemand, of weet iemand een lijst met wat er onder de verschillende "groepen" valt...
Dus bv soorten vleesbotten, soorten recreatiebotten etc... (nu kan ik het orgaanvlees en de groenten zelf nog wel bedenken, maar voor de rest wordt het wat moeilijker..)

En (weet niet of ik goed genoeg gezocht heb) maar waar gebruik je precies recreatiebotten voor... geef je dit naast de volledige maaltijd, of trek je een bepaald aantal grammen af van dat aantal (gezien er soms toch nog lekker restjes vlees aan zitten (toch)
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=801

En inderdaad heb je niet goed gezocht. Bovenaan in deze sectie staat de topic "barf voor beginners" waarin je stap voor stap verwezen wordt naar artikelen die je uitleggen hoe of wat.

en wat  de smaaktest betreft kan ik me alleen maar bij mijn voorgangers aansluiten en dat is kleine hoeveelheden kopen. Een kilo is dan nog niet zo spannend, want mocht je hond het in eerste niet lusten dan misschien later wel of dat je het stiekem kunt opleuken met iets wat hij wel lekker vind.
Door wenche
#812997
Ja, daarom... zat al te denken om gewoon 1 kilo van bv runderharten ofzo te bestellen en als ie het niet lust... tjah, dan moet ie of wennen, of ik geef het aan iemand anders ;) (of idd ik leuk het op... snij het in kleine stukjes ofzo... en geef het dan aan de kat..)
Door Linneke
#813039
Mocht je iets kopen wat je hond absoluut niet lust, dan wil ik het eventueel wel overnemen. Mijn hond lust op vis na tot nu toe alles.
Door K&D
#813044
De Appie H. (grotere winkels) heeft runderhart in keurige blokjes voorgesneden in de koeling liggen. Leuk om even uit te proberen of ie het lust. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door