Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#809601
waar rekenen jullie (verse)bullepezen onder? spiervlees? of toch orgaan?

Bob heeft ze in de aanbieding, misschien dat ik wel wat haal.
Ik heb nog nooit verse bullepees gezien, heeft iemand een foto?
Door Minna
#809610
Volgens mij staat op de site van Royal Dog Shop een foto. Taaie dingen zijn dat!  ;D Honden waren er echt heeeeel lang mee bezig. Dat ding doorknippen dat was pas een werk... :o
Zou wel een orgaan wezen maar net als tong een beetje twijfelachtig...
Gebruikersavatar
Door *Monique
#809622
pallas schreef: waar rekenen jullie (verse)bullepezen onder? spiervlees? of toch orgaan?

Bob heeft ze in de aanbieding, misschien dat ik wel wat haal.
Ik heb nog nooit verse bullepees gezien, heeft iemand een foto?
zit er wel voedingswaarde in??
Door Boefke
#809673
Ik zou het als snack rekenen, recreatief iets.
Door pallas
#809779
Minna schreef: Volgens mij staat op de site van Royal Dog Shop een foto. Taaie dingen zijn dat!  ;D Honden waren er echt heeeeel lang mee bezig. Dat ding doorknippen dat was pas een werk... :o
Zou wel een orgaan wezen maar net als tong een beetje twijfelachtig...
Das nou juist de bedoeling, zijn ze eens een poosje lekker bezig :) Uhh... Nox dan want Didot mag geen rund :'(

Ik denk dat ik ze in één geheel ga geven, scheelt weer knippen ;)
Door Cindy de Wolf
#810126
pallas schreef: Ik ken ze wel gedroogd aan één stuk..vers zijn ze nog wel een beetje langer ;D
WAATTT!!! nog langer? Vertel hoe lang? hmm mss moet ik toch eens een ritje Aartswoud maken...iemand een foto van een verse?
Door K@rin
#810149
dit zijn ca. 3-4 bullepezen aan stukken gesneden.
Dan heb ik de prostaten er al afgehaald en klein gesneden, plus een hele lading vet-stukken en de urine-leider  :o ;D
Ik denk, dat de verse bullepezen wel 1 m lang zijn.

Voor de prijs van 0,25 per kg zou ik ook nog wel een aantal kg willen hebben, maar het is voor mij te ver om alleen voor de bullepezen te rijden.
Als iemand uit de buurt van zeg maar Arnhem ernaartoe gaat, dan wil ik graag wat bestellen en in verhouding meedelen met de benzinekosten

Afbeelding
Door pallas
#810157
K@rin schreef: dit zijn ca. 3-4 bullepezen aan stukken gesneden.
Dan heb ik de prostaten er al afgehaald en klein gesneden, plus een hele lading vet-stukken en de urine-leider  :o ;D
Ik denk, dat de verse bullepezen wel 1 m lang zijn.

Voor de prijs van 0,25 per kg zou ik ook nog wel een aantal kg willen hebben, maar het is voor mij te ver om alleen voor de bullepezen te rijden.
Als iemand uit de buurt van zeg maar Arnhem ernaartoe gaat, dan wil ik graag wat bestellen en in verhouding meedelen met de benzinekosten

Afbeelding
Zal je zien dat ze het niet wil vreten...zit ik met zo'n bulle-geval.... >:(
Door Cindy de Wolf
#810160
pallas schreef: Zal je zien dat ze het niet wil vreten...zit ik met zo'n bulle-geval.... >:(

Dan zet je het weer hier neer ;) Kan je ze ook drogen zodat ze er net zouit komen te zien als in de winkel? Ik wil de weleens proberen maarja om voor een paar kg bullepezen helemaal naar Aartswoud te rijden :-\
Door K@rin
#810161
Cindy de Wolf schreef:
Dan zet je het weer hier neer ;) Kan je ze ook drogen zodat ze er net zouit komen te zien als in de winkel? Ik wil de weleens proberen maarja om voor een paar kg bullepezen helemaal naar Aartswoud te rijden :-\
ik vind 185 km ook te ver  ;)
Door Cindy de Wolf
#810162
K@rin schreef: dit zijn ca. 3-4 bullepezen aan stukken gesneden.
Dan heb ik de prostaten er al afgehaald en klein gesneden, plus een hele lading vet-stukken en de urine-leider  :o ;D
Ik denk, dat de verse bullepezen wel 1 m lang zijn.

Voor de prijs van 0,25 per kg zou ik ook nog wel een aantal kg willen hebben, maar het is voor mij te ver om alleen voor de bullepezen te rijden.
Als iemand uit de buurt van zeg maar Arnhem ernaartoe gaat, dan wil ik graag wat bestellen en in verhouding meedelen met de benzinekosten

Afbeelding
Prostaten, urineleider :o :o :o :o ehmm moeten die eraf? Is het taai, zodat ze er wat langer mee bezig zijn ala runderstrot ofzo?
Door pallas
#810169
Cindy de Wolf schreef: Prostaten, urineleider :o :o :o :o ehmm moeten die eraf? Is het taai, zodat ze er wat langer mee bezig zijn ala runderstrot ofzo?
goeie vragen, dat wil ik ook wel weten :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door